Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestli Legesenter

Føler meg aldri ivaretatt. Hun bryr seg ikke om pasienten

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Legen er dømmende, og bruker ikke tid på å lytte. Snakker om andre unødvendige ting og kommer med sine «råd» som har null sammenheng med hennes legepraksis å gjøre. Føler meg oversett og at ikke legen bryr seg om meg som pasient. Angrer på at jeg byttet til henne. Hun har aldri sjekket meg ordentlig og aldri rørt en finger på meg.

Ufin

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Nedlatende. Han forsøkte å overbevise om at jeg ikke trengte prøvene jeg etterspurte. Ble hentet inn senere og han sa at jeg hadde rett, men ga ingen beklagelse

Uinteressert

Lege: Jovita Banse Skrevet

Du er heldig hvis hun i det hele tatt ser på deg. Virker ikke som hun hører på hva du sier. Når hun undersøker deg så forklarer hun ikke hva hun gjør. Skal aldri til denne legen igjen

Dårlig lege

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Har kun dårlige erfaringer med Therese.
Har vært der flere ganger selv, uten å få noe videre hjelp føler jeg selv.
Mine 2 barn har også Therese som fastlege.Og mor til mine barn kommer også fra Vietnam, som Therese.
Og vi har nå bestemt oss for å bytte fastlege for ungene også. Umulig å få god hjelp. Merker stor forskjell når hun ikke er der å vi må bruke andre leger.
Lege uten empati

Selve legesenteret er jeg fornøyd med.

Lytter ikke, ser ikke

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Svært lite tillitsvekkende. Spør ikke om symptombilde eller funksjonsevne. Skriver ingen funksjonsbeskrivelse i sykmelding. Foretar ingen visuell eller taktil undersøkelse - tross eksplisitt ønske om vurdering. Skrev sykmelding lenger enn nødvendig.
Oppleves med ukjent medisinsk kompetanse.