Vestli Legesenter

Telefonnummer23 34 41 2023 34 41 ...
Vestlisvingen 188 0969 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestli Legesenter

Hold deg unna legekontoret

Lege: Therese Thu Huynh Skrevet

Hun følger ikke opp og ting er veldig tilfeldig når det gjelder diabeteskontroll.

Frekke i luka, klarere å gjøre alt feil (purring når jeg har betalt, gir feil/ikke informasjon videre til lege som gjør at jeg får feil resept). Skjønner nesten ikke hva de sier i tlf, dårlig norsk.

Jeg endte opp med å bytte legekontor da det ikke bare er legen som er dårlig.

Ekselent, samhandlende, lytter og rådgivende, tidgivende

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Meget hyggelig, lyttende og nøye. Grei å forstå, greie behandlingsinstruksjoner og rutiner.
Veldig lett å prate med og enkel å forstå. Sørger for at relevante prøver blir tatt der og da med oppfølging eller henviser til spesialist asap. Både korttids- og langtidsoppfølging følges opp.
FLINK

Trygg og gjennomgående

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Veldig dyktig, gjennomgående og omgjengelig lege som jeg føler tar meg seriøst. Han stiller spørsmål og noterer ned, samt drar opp tidligere notater fra journalen og har god oppfølging.

Har flyttet mye på grunn av utdanning og har derfor vært innom et titalls leger gjennom årene, og han her er en jeg virkelig trives med.

Angsten på tross så føler jeg han er imøtekommende og lett å prate med. Eneste grunnen til at jeg ikke bytter fastlege selv om jeg har flyttet lengre unna. Verdt den ekstra kjøreturen for tilliten jeg har til ham.

Grundig og trygg

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Fikk god mottagelse. Grundig undersøkelse. Følte at jeg blei tatt på alvor. Han er rask og effektiv uten at du føler at det blir liten tid. Jeg anbefaler han til andre

Handlingskraftig

Lege: Tam Thanh Doan Dinh Skrevet

Denne legen fremstår for meg som profesjonell og dyktig. Han tør å ta avgjørelser og er nøye i sitt arbeide.Jeg har bare godt å si om denne legen. Han er også flink til å lytte til det du har å si men faglig sett gir jeg han en tier. Det har han fortjent sånn som han har jobba for og med meg.