Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

En trygg lege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Har god forståelse og setter seg inn det som jeg lurer på og det jeg plages med og kommer med gode råd sender deg videre hviss man må bli mere undersøkt og eksempel til røntgen alltid blid og ser på deg når han snakker med har hatt han som lege i over 20 år meget fornøyd

Forståelsesfull, praktisk og tålmodig

Lege: Anne Ruud Skrevet

Har vært hos Anne i noen år nå og møter en dame som er oppriktig interessert i å hjelpe, både med psykiske og fysiske plager.
Løsningsorientert og empatisk, husker hvem jeg er og har i sin travle hverdag alltid nok tid, om det behøves.

Tar ting seriøst!

Lege: Julian Ruben N Denil Skrevet

Fantastisk lege, første gang jeg føler meg hørt og han tar problemene mine seriøst!

Absolutt beste legeopplevelsen jeg har hatt!
Er tålmodig selv hvis jeg er litt nervøs:)

Er også ikke vanskelig å få time hos han, etter min erfaring!

Ein fantastisk lege

Lege: Julian Ruben N Denil Skrevet

Eg kan vere litt engsteleg når det gjeld helse, og har hatt mange dårlege erfaringar med legar som ikkje heilt klarte å sjå meg. Dr Denil tok godt imot meg frå første stund, lytta til meg, var empatisk, sakleg, høfleg, flink til å kommunisere og utruleg tillitsvekkande. Han tar seg god tid og svarer på alle spørsmål uansett kor dumme. Han er oppdatert på medisinsk kunnskap og forklarer godt. Han tar meg på alvor, men eg føler han ikkje gjer fleire undersøkingar og tiltak enn det som er medisinsk nødvendig. Han klarer i staden å ivareta meg som eit heilt menneske (inkludert livsstil og personlegheit) og ikkje sykeleggjere det som ikkje treng å bli sykeleggjort. Han er tydeleg på korleis vidare oppfølging skal vere, og han held det han lover.
Rett og slett den beste legen eg nokonsinne har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Hval. Han har hjulpet meg siden jeg var ung, til nå som jeg er midt i livet. Jeg opplever at han alltid har vært hensynsfull, kunnskapsrik og han følger alltid opp. For meg er det en trygghet å ha en så god lege. Han er en klok og effektiv lege, som ser meg som pasient og menneske.