Kurbadet Legesenter

• Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kurbadet Legesenter

Kjempefornøyd

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Dr. Wahl er kjempebra lege, som jeg føler meg veldig trygg hos. Han er effektiv og man får alltid veldig god oppfølgning fra ham. Jeg er takknemlig og fornøyd med at jeg har en så dyktig og grei fastlege.

Lite lyttende, lite tillitsvekkende, for rask

Lege: Anne Ruud Skrevet

Jeg har hatt denne legen i noen år. Helt grei ved konkret og lett gjenkjennelige tilstander, øreverk hos barn f.eks. Men ovenfor meg som voksen totalt uinteressert i å lytte! Jeg føler meg alltid som en hypokonder og tør ikke fortelle det jeg skal. Hun konkluderer som regel raskt uten å lytte eller undersøke noe som helst. Fremstår som hun alltid har liten tid. Ikke tillitsvekkende! Hadde jeg hatt psykiske plager ville jeg ikke turt å si noe om det, eller be om henvisning.

Trygg og tillitsvekkende

Lege: Helene Berglund Skrevet

Aldri hatt en fastlege som jeg har hatt så stor tillit til. Hun er flink til å lytte, og er flink til å følge opp

Trygg og kompetent

Lege: Anne Ruud Skrevet

Svært tillitsvekkende, engasjert, faglig trygg, hyggelig og pragmatisk. Anne Ruud er en strålende fastlege for meg.

Enestående fastlege

Lege: Alexander Wahl Skrevet

Helt siden fastlegeordningen har jeg hatt Alexander Wahl som fastlege. Han har fulgt meg i tykt og tynt siden jeg var ung i arbeidslivet, og til i dag. Han er kortfattet, kunnskapsrik, presis, spot on og en lege jeg har stor respekt og tillit til. Dr. Wahl er en langt over snittet dyktig fastlege og veldig intelligent. Føler jeg har vunnet i Lotto som fikk ham. Han er et trygt holdepunkt i mitt liv når det gjelder helsa. Dr. Wahl forstår meg, det er godt å snakke med ham, fordi han er til å stole på og han kjenner meg. Jeg vil aldri bytte fastlege så lenge jeg kan ha dr. Wahl!! Meget hyggelige helsesekretærer har de på Kurbadet også. Jeg opplever Wahl som omsorgsfull og ærlig, selv om han er effektiv. Dr. Wahl er en enestående lege, helt enkelt!