Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Jeg har gått til mange forskjellige leger, men ingen har vært så flinke som Susanne Gotteberg. Hun skiller seg ut fra de andre legene jeg har hatt tidligere ved at hun alltid husker meg og min historie fra gang til gang, hun tar seg god tid til meg, hun er utrolig lett å snakke med og veldig flink i jobben sin. Hun får meg til å slappe av og føle at jeg er i gode hender. Jeg stoler veldig på Susanne og vet at hun alltid vil gjøre en god vurdering av min helsesituasjon. Anbefaler å ha henne som fastlege på det sterkeste! :-)

God empatisk lege

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Dr. Pettersen kan nok oppfattes som distre og vimsete. Det kan til tider være store forsinkelser, mens andre ganger er han før tiden. Han har humor uten å "tråkke feil", og ser på deg under konsultasjon fremfor å sitte med nesen inn i skjermen.

Jeg opplever at han følger opp det han lover, og det han undersøker. Han er flink til å konferere andre dersom han er usikker. Jeg føler absolutt en trygghet i å ha han som fastlege!

P.t er han dessverre borte en periode nå og har en vikar for seg.
Skulle det være noe negativt å melde, er det rot i timebestillinger i "luken". De kan gjerne sende ut bekreftelse på time med feil tidspunkt.

Grei lege men elendig legekontor

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Legen er litt distre men flink til og sende deg videre når det trengs,
Er til tider litt distre så man må gjenta det samme flere ganger og han titter mer i pc skjermen en på passienten,
Jeg byttet fastlege for og komme bort fra legekontoret,
Hadde legekontoret fungert bedre hadde jeg ikke byttet til en annen lege og legekontor,

De på labben er fantastiske men de i skranken er sure og lite samarbeidsvillige

Beste legen jeg har vert i kontakt med på lenge

Lege: Tommy Alexander Valio Skrevet

Kjempe lett å ha med å gjøre, Flink å forklare når jeg stilte spørsmål og generelt bare en god lege.

Synd å flytte fra han.

uprofesjonell

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Var nød i bytte den fastlegen på grunn av hans uprofesjonell måte å møte sine pasienter på: Stresset, ikke lytter til problemene og det føles som at han vil ha deg ut så fort som mulig. Om man velger å si fra, kan man regne med følgende svar: Om du ikke er fornøyd, så bare bytt fastlege, noe jeg gjør med glede..