Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Super legen

Lege: Øystein Pettersen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Øystein Pettersen. Han er seriøs og har tid til deg. Liker leger som gir meg råd eller medisiner framfor sykemelding.

Jeg elsker!!

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

A sweet, kind, and competent doctor. Finally! She is a mother and as a new mom at the time I met her, I found her to be very sensitive of my needs.

Bestandig vikar

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Wedervang-Resell er en utmerket lege, men han er der aldri. I de siste årene er det bestandig en vikar som er der. Jeg er mye hos fastlegen, men tror det er 5 år siden jeg så han på kontoret. Egentlig håpløst. Nå er det en vikar for vikaren som møter deg dersom du bestiller time. Derfor synes jeg det er merkelig at han står på listen over de som har ledig plass til nye pasienter.

En fantastisk lege

Lege: Andreas Wedervang-Resell Skrevet

Jeg har hatt Andreas i flere år han er omhyggelig og tar ting på alvor.
Han er en lyttende og meget god lege jeg kan anbefale på det varmeste !! Tar seg god tid , oer i det store og det hele en menneskelig flott lege.

En hyggelig og ryddig lege!

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Jeg har vært flere ganger hos Dr. Gotteberg, og hun er alltid hyggelig og konstruktiv, virker oppriktig interessert i meg. Hun er ikke redd for å stille de litt vanskelige spørsmålene, og er flink til å informere om hva hun skriver i journal og hvorfor hun velger den ene elller den andre behandlingen. Hun er nesten aldri forsinket, og det er sjelden å oppleve,