Markveien Legesenter

Grünersgate 6-8 0552 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Markveien Legesenter

Lyttende og proff

Lege: Janne Storflor Bjørneboe Skrevet

Hun har rettet opp i en hel del feilbehandlinger og ignoreringer min forrige fastlege har gjort.

Føler jeg blir tatt på alvor, og jeg har endelig etter 10 år krangling med min forrige fastlege fått riktig behandling.

Viser forståelse og omsorg, samt et profesjonelt syn på bekymringer og utfordringer man har.

Alltid til stedet for meg

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Jeg har hatt Anne som min fastlege i over 20 år, har alltid vært trygg på at hun vet hva jeg snakker om. Hun er god på å stille diagnose og flink til å sende en til spesialist hvis det er påkrevet. Hun var også en god faglig støtte ved noen kriser i livet mitt. Jeg kan ikke tenke meg å gå til en annen lege.

Utilgjengelig

Lege: Anne Signe Øren Karlsen Skrevet

Anne har vært vår familie lege i over 15 år. Aldri vist medfølelse eller empati.
Hun er alltid opptatt med sine ting, har ingen blikk kontakt og tar deg ikke seriøs.

Veldig fornøyd

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Susanne er en fantastisk fastlege som jeg håper jeg kan beholde til jeg blir gammel. Hun virker interessert i meg som pasient, er forberedt til timene og fremstår som kompetent. Det er betryggende, særlig i sårbare faser i livet. Beste anbefalinger!

Interessert, omtenksom og faglig dyktig

Lege: Susanne Gotteberg Skrevet

Et lykketreff å ha Susanne som sin fastlege. Dette er en dame som viser stor omsorg og interesse. Hun er oppriktig, rettferdig og alltid løsningsorientert. Hun skaper trygghet på kontoret gjennom å være en utmerket lytter. Hun ivaretar på en helt spesiell måte. Man føler seg sett som Susannes pasient. Hun har utgjort den store forskjellen i flere sammenhenger og jeg anbefaler Susanne varmt videre!

Tilslutt vil jeg også skryte av Markveien legesenters team. Her er det blide, imøtekommende og dyktige mennesker i alle funksjoner. Å bestille time er uproblematisk, alltid hjelp å få, god kommunikasjon og moderne og flotte lokaler!