Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Veldig bra

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Mitt inntrykk av henne er veldig bra! Hun er lyttende, og møter meg med respekt og ydmykhet. Jeg synes hun tok meg veldig godt i mot, og hun så hva som var det beste for meg

Synnøve Carey

Lege: Synnøve Iren Haddal Carey Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre fastlege, hun er kjempeflink! Vet akkurat hva hun driver med og møter meg med respekt og genuin interesse for å hjelpe pasienter!

Forståelsefull, kunnskapsrik og mellommenneskelig

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Ser deg som menneske. Kunnskapsrik og imøtekommende. Tar seg god tid. Forståelsesfull. Tar deg på alvor.

Beste fastlege jeg har hatt.

Lege: Helle Gjedebo Skrevet

Hun har en behagelig fremtreden, er lyttende og faglig dyktig uten på noe vis å overkjøre pasienten med forutinntatt mening. Når man har en psykisk lidelse, er det ekstra viktig å bli møtt med forståelse. Hennes vikar på onsdager fungerer også bra.
Det som ikke fungerer så bra er behov for hjelp i ferietiden. Jeg var litt sent ute med å fornye en resept i ferien. Jeg har forståelse for at det er hektisk for de som jobber i ferien, men å bestille en fornyelse av resept mandag morgen og først få den torsdag etter 2 purringer, er ikke greit.
Regner med at det er en systemsvikt her, tror inge lager en vanskelig situasjon for pasienter med vilje. Så sikkert greit å evaluere denne ordningen etter ferien for alles del..
Vurderingingen under gjelder først og fremst Helle Gjedebo, ikke legesenteret.

Lyttende, gir kloke råd og har evne til å utfordre

Lege: Tuva Kolstad Hertzberg Skrevet

Svært god oppfølging hos min fastlege. Hun tar tid til å lytte, sjekke ut, gir råd og samtidig utfordre på en hensynsfull og utviklende måte. Gir de beste anbefalinger!