Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Hyggelig, men følger ikke opp.

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Hyggelig og empatisk, men følger ikke opp problemer som ikke går over, setter ikke opp timer til oppfølging, slurver også når det gjelder oppfølging av alvorligere tilstander, og hvor man regner med å få beskjed fra lege hvis resultatene fra blodprøver etc. er bekymringsverdige. Veldig mye faller på pasienten selv, mer enn det man kan regne med av en lege. Overbooket?

Omsorgsfull og faglig dyktig

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Jeg har hatt Pochylski som fastlege i 14 år og opplever ham som omsorgsfull og faglig dyktig. Han er rask til å sende til videre til utredning dersom han er i tvil om diagnose eller behandling. Jeg synes at han er en god lytter og han tar meg og min helse på alvor. Han har mine beste anbefalinger. Dette sier jeg også på bakgrunn av at jeg er sykepleier og vet hva man skal forvente av en fastlege.

Henviser ikke videre!

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Dyktig, lyttende, oppmerksom og rolig.
Flink med veldig mange plager.
Henviser ikke videre selv om plager ikke gir seg.
(Fysioterapeut eller andre spesialister).
Jeg har stoffskifte sykdom og han lytter ikke til kjente symptomer som stoffskiftsykdom gir når man bare blir behandlet med Levaxin.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og empatisk lege!

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Alltid lyttende, tar deg på alvor men sier også fra dersom det er noe han ikke er enig i og ikke synes er riktig behandling. Undersøker og setter seg inn i områder hvor kunnskap er manglende. Er det alvor får du time eller telefonkonsultasjon raskt.

God lytter

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Tar seg alltid tid og lytter, kjenner pasientene godt. Henviser videre. Hadde gjerne sett litt tettere oppfølging, men han er alltid tilgjengelig for spørsmål.