Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Har problemer med øyenkontakt

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har tidligere hatt Reberg som fastlege. Jeg følte ikke at han tok meg på alvor.

Jeg fikk sykemelding da jeg skulle operere. Da jeg ville utvide sykemeldingen med en dag siden jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne gå på jobb - måtte jeg komme innom kontoret hans på ny time. Da jeg møtte opp til timen så han ikke på meg en gang. Spurte bare om hvor lenge jeg ønsket å ha sykemeldingen til.

Pengene fikk han alltid i hånden og jeg har aldri fått en kvittering.

Jeg syns han har en hånlig og nedlatende måte å snakke til folk på. Veldig lite behagelig person.

Utrolig flink lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har kun hatt en time til Brynjar da jeg nettopp byttet til ham, og jeg er storfornøyd.
Han var kjempehyggelig, blid og empatisk. Han hadde peiling på hva han snakket om i motsetning til min forrige lege.
Blir litt ukjent for meg med de negative kommentarene, virker helt fjernt for meg mye av det negative som blir skrevet her. Jeg er kjempefornøyd og lykkelig over at jeg endelig har funnet en dyktig og profesjonell lege ihvertfall og har ingenting negativt å si.

Super fastlege

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Hadde mitt første møte med Torunn i dag og visste ikke helt hva jeg skulle forvente etter å ha lest blandede tilbakemeldinger her. Hun var svært hyggelig og håndhilste på meg. Hun gikk rett på sak og jeg oppfattet henne som svært profesjonell og kunnskapsrik. Hun kom med gode og argumenterte råd og hun hadde svar på alt jeg lurte på. Alt i alt er jeg storfornøyd med henne.

Tillitsvekkende og dynamisk lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Fikk raskt time, og veldig god oppfølging!
Veldig hyggelig og blid lege, som virket interessert i mine medisinske problemer. Hadde god oversikt over tilgjenglig helsetilbud, og oppfølging.

Ikke noe særlig bra

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg stoler ikke på leger som bruker Google til å diagnostisere sine pasienter, det kan jeg gjøre selv. Usympatisk i tillegg! Han har en del å bli bedre på. Anbefales ikke!