Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Dyktig lege med for lang pasientliste og mye venting.

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Har inntrykk av at hun er en dyktig lege. Men man må alltid vente lenge på å få legetime, og det er alltid store forsinkelser. Hvis man tenker at det skal lønne seg å komme tidlig på morgenen, hjelper heller ikke dette. Jeg har aldri opplevd å få komme inn til tiden, tidligst en halvtime etter timen var satt. Flere ganger har jeg ventet over en time. Hva med respekten for andres tid??

Solid og faglig

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Har hatt Reberg som fastlege hele livet. Opplever ham som en interessert, opdattert og empatisk lege. Han tar meg alltid seriøst og henviser videre når dette har vært nødvendig. Har alltid fått den hjelpen jeg hatt behov for.

Jeg var fornøyd!

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege der hun tidligere var ansatt, til hun sluttet og flyttet. Hun virker gjerne litt kald og lite interessert før man blir kjent, men jeg har absolutt inntrykk av at hun er forståelsesfull og interessert - det bare tar litt tid før man merker det. Hun er effektiv, noen ganger litt for effektiv. Ting går kjapt, og man kan av og til føle at man ikke fikk lagt frem alt man skulle når timen er over.

Hun snublet over noe relatert til mitt problem i en helt annen sammenheng, og sendte meg plutselig brev med hva hun hadde funnet, oppfordret meg til å ta en samtale med henne om det og mye informasjon hun fant om hjelpemiddelet det gjaldt. En dårlig lege hadde aldri tatt seg bryet med noe slikt!

Eide er kanskje ikke for alle, men hun er flink og nøye. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.

Skeptisk til hans ryddighet og kompetanse

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Han var min fastlege i flere år. Skjønner ikke hvorfor jeg lot det gå så lang tid før jeg skiftet. Hans mest vanlige kommentar var "Dette skjønner jeg ikke noe av". Meget misfornøyd med han. Det toppet seg da jeg var langtidssykmeldt pga en skade, og han mente jeg fikk skynde meg å bli frisk. Måtte møte opp utrolig ofte for å få forlenget sykmelding. Han burde bruke noen minutter (timer) på å rydde skrivebordet sitt - skeptisk til så store bunker med papirer. Tviler på om han har oversikt.

Liten tid

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Reberg Var min fastlege fra jeg ble gravid og til etter fødsel.
Han fremstår som en hyggelig mann, men opplevde ikke at han hadde så god tid til å høre på meg de gangene jeg har vært der i løpet av graviditeten.
Ofte veldig lang ventetid eller umulig å få time hos han. Han tar også veldig ofte telefoner mens du er inne hos han og virker noe fraværende. Har nok en del flere baller i luften enn det han burde hatt...
Veldig fornøyd med legekontoret for øvrig og vært hos mange andre dyktige leger de gangene han ikke har hatt ledig time.