Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Lite imøtekommende, sur, stressa og mangler empati

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Lite imøtekommende, mangler empati og gir deg følelsen av å være til bry. Følgende er skrevet i en annen anmeldelse av TB, og jeg kunne ikke sagt det bedre selv: "Hun har en meget belærende og sur måte å snakke til andre mennesker på og jeg forstår ikke at hun kan være i dette yrket overhodet, hvor jobben tross alt går ut på å møte og hjelpe mennesker"

Selv om jeg i forbindelse med et svangerskap var der relativt hyppig, kjente hun meg aldri igjen og det virket heller ikke som hun tok seg tid til en kikk i pasientjournalen i forkant av besøkene. Feks ber hun meg en gang om å komme tilbake uka etter, fordi noe krevde oppfølging. Da jeg kommer tilbake, ser hun på meg som jeg aldri har vært der tidligere, og jeg må selv forklare at jeg er der fordi hun ønsket å følge opp tilstanden min.

Men det var først da jeg var der med sønnen min for første gang, at jeg skjønte at det virkelig var på tide å bytte fastlege. Hun hilste ikke på han, så ikke på han, var stressa og virket lite interessert. Vil ikke at sønnen min skal være livredd for å gå til legen, så byttet med en gang vi kom hjem etter besøket.

Faglig dyktig og medmenneskelig

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Seriøs og dyktig. Henviser videre når nødvendig. Kort ventetid. God samtalepartner. Faglig oppdatert.

Erfaringer fra mange år med Trine Bjørner som min fastlege

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg er ikke enig i alle de negative tilbakemeldinger som er gitt på lege Trine Bjørner. Jeg har vært pasient hos henne i ca. 20 år, og jeg har aldri opplevd henne som verken utrivelig eller arrogant. Heldigvis så er jeg stort sett frisk, men de 1 -3 gangene jeg er hos henne pr. år, så opplever jeg å bli tatt på alvor, hun lytter, og følger opp det hun har lovt meg som pasient. Hun er effektiv, men det synes jeg er bra, for det får meg som pasient til å skjerpe meg slik at jeg kan fremstå som så klar og tydelig som overhode mulig når plager/tilstand skal forklares henne. Jeg har ingen planer om å bytte fastlege, for jeg er meget godt fornøyd med den legen jeg har!

Lite hyggelig og ingen oppfølging

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Etter andre og siste besøk hos TB må jeg si meg enig i de fleste andres tilbakemeldinger om at hun fremstår på en lite hyggelig måte. Hun får meg til å føle at jeg bare er til bry og virker mest opptatt av å sende meg ut av kontoret hennes igjen så fort som mulig. Og jeg har ikke akkurat rent ned døra hennes...

En ting er at hun fremstår som en veldig lite empatisk person, det jeg synes er enda verre og som har fått meg til å bytte fastlege, er at hun helt tydelig ikke hadde lest mappen min ved andre besøk. Når hun ved første besøk videresender meg til spesialist, forventer jeg faktisk av en fastlege at hun ved neste besøk undersøker hva som er status - og spør meg hvordan det går, som ville vært veldig naturlig i akkurat dette tilfellet.

På den positive siden får man fort time ved dette legesenteret, det er tilgjengelige akutt-timer, og det er mulig å bestille timer via sms. Man kan også umiddelbart ta blodprøver og urinprøver ved laboratoriet.

En lege jeg er fornøyd med

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Han tar meg seriøst, bruker god tid på meg.
Det er ikke vanskelig å få time hos han.
Som andre skriver her så var det synd at han forsvant fra klemestrud.
Og sist men ikke minst så er han profesjonell i arbeidet sitt.