Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Fantastisk fastlege!

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Svært grundig, imøtekommende. Er gjerne litt ventetid, men det er virkelig verdt det! Han har tiden sin. Lytter. Man føler seg forstått og blir tatt på alvor.

Grundig, empatisk og svært kunnskapsrik

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Viser forståelse, tar både små og store problemer alvorlig, og er svært flink til å lytte til pasienten.

Kjenner ikke igjen beskrivelsen som de fleste har gjort av Trine her.

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Har hatt henne som fastlege siste 15 år,og hun har alltid lyttet og tatt meg på alvor.
Aldri opplevd henne hverken som arrogant eller sur.Da spør jeg meg med hvilken mine disse brukerene kommer inn med?
Har alltid opplevd henne som en lege som handler i forhold til det du kommer dit for.
Og føler aldri at hun har det travelt,selv om jeg vet hun har det.
Kommuniserer på en bra måte gjør hun også..
Jeg skal ikke bytte fastlege,er veldig fornøyd med Trine Bjørner.Dyktig dame!

Så det finnes gode fastleger i Oslo altså

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Herlig tilgjengelig og flott lege. Ga gode svar på spørsmål og virket oppriktig interessert i meg som pasient

Nedlatende og kunnskapsløs

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Ble anbefalt Bjørner av en spesialist jeg hadde stor tillit til. Følte meg trygg på at jeg skulle komme i trygge hender. Stor ble derfor forbauselsen over måten Bjørner møtte meg på. Hun opptrådte nedlatende og snakket til meg på en direkte krenkende måte. Hun viste ingen interesse for å gjøre skikkelige undersøkelser og finne ut hva jeg feilte. Tok bare de enkleste og mest overfladiske prøvene og erklærte at det nok var "psykisk". Var hos henne fire ganger. Fant deretter heldigvis en lege som tok meg på alvor og hjalp meg. Unngå Bjørner hvis du ikke er frisk og meget ressurssterk!