Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Anbefaler ikke

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient. Alltid stresset og må masse før og få noe sjekket op, uengasjert i meg.

En dyktig lege når man først får møte ham

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg har hatt Kjellstad som fastlege i ca 10 år. Han er faglig dyktig, hyggelig, og tar problemene mine på alvor.

Problemet er at det er nesten umulig å få time her. For det første er det unødvendig vanskelig å bestille time, noe som (i perioder) kun kan skje på telefon om morgenen. Man må bokstavelig talt forberede seg på å sitte i telefonkø halve dagen før man kommer gjennom. Lykke til hvis du har en normal jobb. Når man så får time er det ofte uholdbart lange ventetider. Har nå fått ventetid på 47 dager, noe jeg opplever som helt uholdbart.

Sikkert fin lege om man kan få tak i han

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Sikkert hyggelig lege, men dette legekontoret er et tafatt sted med sekretærer som burde vært ansatt på mc Donalds. Har null kunnskap eller respekt.

Dr. Rashidi fant årsaken til mine problemer.

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Har gått til Dr. Rashidi en stund og fått diverse henvisninger mht problemer med uro, åreknuter, høy puls og uvisshet.
Etter ett inngrep i beinet og noen helt nye medisiner er jeg blitt omtrent helt fri fra de tidligere plager.
Svært glad for å ha denne fastlegen.

Dyktig og grundig

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Kaveh gjør arbeidet grundig og legger inn ekstra innsats. Han er også veldig enkel å prate med samt flink