Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Hyggelig og profesjonell

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt.
En ting er at han er en utrolig hyggelig, kunnskapsrik, henviser ved behov og er en god samtalepartner. Men han er også svært tilgjengelig. Får ofte time innen kort tid, og haster det kontakter jeg han på e-konsultasjon hvor han alltid svarer. Det er en drøm å ha en lege som jeg opplever alltid er der hvis jeg trenger det.
Han husker pasientene sine og setter dem høyt, det er det ingen tvil om.

Dyktig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

En helt topp fastlege som scorer høyt på alle områder som er viktige for meg som pasient. Han er faglig dyktig, empatisk, god til å lytte, samt han får ting gjort. Flink til å følge opp og holder også det han lover.

Aldri opplevd bedre fastlege

Lege: Robin Jareg Skrevet

Robin bryr seg oppriktig om pasientene sine, går grundig til verks og har tydelig bred erfaring og kompetanse. Han er også ekstremt dyktig med barn, og sønnen min er rask med å si han "vil til legen" når han er syk eller skader seg (stort som smått). Jeg har aldri hatt en så god fastlege før, og skal aldri bytte. Det trengs flere som Robin.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Ingrid er en fantastisk person og lege som i tillegg til å være dyktig også bryr seg, lytter, viser omsorg og er en god person å snakke med. Jeg anbefaler hun virkelig.

En fantastisk lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said er den beste fastlegen jeg har hatt. Veldig hyggelig, omsorgsfull, empatisk og forståelsefulll lege.

Han lytter aktivt og er en god samtalepartner. En faglig dyktig, kunnskapsrik og trygg lege som tar deg på alvor. Said er alltid forklarende og gir gode råd, og er flink til å henvise hvis nødvendig.

Et fantastisk menneske og lege som anbefales på det sterkeste.