Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Omsorgsfull, kunnskapsrik og tillitsfull

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Fantastisk lege på alle måter! Føler meg tatt på alvor og ivaretatt. Hun lytter, tar seg tid og viser omsorg.

Flink og forståelsesfull

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Veldig flink og forståelsesfull. Tilgjengelig og presis på tiden som avtales. Følger nøye opp, og samtidig en person som forholder seg til regelverket. Gir god og fullverdig informasjon om sykdom og helsesituasjonen din, og man føler seg godt ivaretatt. Dette gjør at man slapper av og føler seg mentalt frisk.

Fins ikke bedre

Lege: Jon Christensen Skrevet

Jon er den beste fast legen jeg har hatt, gruer meg til han den dagen går av med pensjon. Profesjonell å omsorgsfull :)

Grundig, lyttende og forståelsesfull

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Dr Lysen er en svært god fastlege. Hun er grundig, dyktig, forståelsesfull og lytter til pasienten. Hun er pro aktiv og samvittighetsfull og viser ekte omsorg og ønske om å hjelpe. Jeg er superfornøyd med henne.

Skilled, empathetic, and trustworthy

Lege: Robin Jareg Skrevet

I have had Robin as GP for a few years now, and still after each conversation or visit, I am so impressed about how empathetic, thorough, and caring he is. He is evidently very knowledgeable, and I do feel that I am in safe hands with whatever health issues that may come up. It is very comfortable to talk to him, because he transmits the feeling that he listens and deeply cares.