Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Skilled, empathetic, and trustworthy

Lege: Robin Jareg Skrevet

I have had Robin as GP for a few years now, and still after each conversation or visit, I am so impressed about how empathetic, thorough, and caring he is. He is evidently very knowledgeable, and I do feel that I am in safe hands with whatever health issues that may come up. It is very comfortable to talk to him, because he transmits the feeling that he listens and deeply cares.

Dyktig og omtenksom fastlege!

Lege: Said Tutunchian Skrevet

En svært kunnskapsrik, flink og imøtekommende fastlege. Er meget god til å følge opp og svarer kjapt når man henvender seg ved behov. Også svært sympatisk og hyggelig person. Føler meg godt ivaretatt hos Said Tutunchian. Said strekker seg virkelig for sine pasienter. Anbefales på det sterkeste. Intet vondt å si!

Beste legen!!! Anbefales på det sterkestev

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Anne Karin er den beate fastlegen jeg har hatt i hele livet! Hatt henne over fem år nå og er så fornøyd med henne. Bra personal, vennlige og hjelpsome.
Legen bruker god tid på å finne ut det som plaget meg. Graver og graver..

Flink lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Skriver ny vurdering da den forrige ikke reflekterer min siste erfaring.

Jeg har mentale helseproblemer, og mitt første møte med Said var via telefon, pga korona. Der opplevde jeg han som en relativt direkte person, noe som ikke fungerte helt der og da.

Men i dag traff vi hverandre fysisk, og han klarte å skape en trygghet for meg, slik at jeg kunne åpne opp for han for å få hjelp.

I virkeligheten oppleves han som mer empatisk enn via telefon.

Man merker at han bryr seg, og at han er opptatt av å kunne hjelpe deg på den mest effektive måten.

Dette er en lege jeg kan anbefale for de som trenger psykisk hjelp

Fantastisk fyr

Lege: Said Tutunchian Skrevet

En svært kunnskapsrik og profesjonell lege og spesialist. Tar seg tid, og lytter. Veldig empatisk av natur og en mann som tar det du sier seriøst. En veldig hyggelig lege som enkelt kan anbefales. Alltid hjulpet meg, funnet løsninger, og sendt meg til spesifikke spesialister etter behov.