Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Unngå denne fastlegen

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Kan virke ok i begynnelsen, men på sikt forstår man hva slags person dette er. Kald, usympatisk og svært lite interessert i å lytte til deg som pasient. Var min fastlege i en periode og ble mer og mer forundret over hvor overflatisk det var mulig å være som lege. Prøvde å gi denne en sjanse men viste seg over tid at dette er et menneske som mangler evnen til å vise empati. Er i stand til å "smelle" på røret før du i det hele tatt er ferdig med å si det du ønsker. Spør kun om personnummer og ikke interessert i å høre navnet ditt. Som andre også har skrevet, døra kan stå oppe når du er inne på kontoret hennes. Har flere ganger hørt samtaler mellom legen og pasienter mens jeg har vært i venterommet. Anbefaler på det sterkeste å unngå denne fastlegen.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Alltid hyggelig, hjelpsom og effektiv. Har alltid fått gjort det jeg kom for å undersøke. Får time kjapt eller løst det jeg skal over telefon.

Kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon da hun ikke har sekretær.

Lydhør, følger opp.

Lege: Stener Clausen Skrevet

Fastlege over tid for ektepar i 60-åra. Følger opp, tar seg tid, og justerer til riktig medisinering/ behandl er funnet. Vi føler oss godt mottatt og trygge.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Lytter og tar seg tid. Fremstår som faglig dyktig. Har kunnskap om systemer, regelverk mv.

STYR UNNA!!

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Jeg anbefaler deg å styre unna denne legen.. en lege som er kald, har ikke sympati og bryr seg ikke om deg som pasient..

Jeg gikk gjennom en vanskelig situasjon i livet mitt, å ringte Marthe for å få hjelp, men hun ønsket ikke høre på meg, sa at hun ble stresset av situasjonen min og sliten i hodet sitt... og ba meg ringe en annen lege!?

Dette er min fast lege!?

Jeg har de siste mnd nå vært i kontakt legevakten, og gått til en lege der som tar meg på alvor.

Jeg anbefaler deg styre LANGT unna denne legen..