Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Solhauggt 2 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

Lyttende og interessert

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Var hos Kongshaug i forbindelse med flere problemer jeg hadde og opplevde at alt jeg nevte ble tatt seriøst. Jeg fikk henvisning videre.
I sammenligning med andre leger jeg har møtt var det lettere å få undersøkt alt jeg trengte, der andre leger har bedt meg komme tilbake på ny time hvis jeg har for mange spørsmål.

Misfornøyd

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Dr. Kongshaug er vanskelig å få tak i og virker lite interessert i pasienten. Hun lar døren står åpent under avtalen, og jeg antar at alle i venterommet kan høre hva som foregår. Jeg bytter fastlege.

Usympatisk. Dårlig service.

Lege: Marthe Kristin Kongshaug Skrevet

Ringte idag 20.12.2020 kl 08.30. Denne damen kaller jeg ikke lege. usympatisk, uinteressert, bare legge på telefonen mens jeg prater noe med henne .Prøvde å ringe igjen for hun la på tlf, men jeg satt på vent 1 Kø. Når jeg prøvde å ringe igjen, så svarer hun ikke tilbake. Veldig dårlig kundeservice her. Hun virker ikke glad på hennes jobb. Håper ikke andre lege som jobber her er ikke som henne. for denne damen er helt umulig. Hun kan ikke jobbe som lege. veldig skuffet over det jeg fikk service fra deg.

Dyktig vikar

Lege: Kine Fredrikke Dyremyhr Skrevet

Kun møtt vikaren Kine har nå, Beyda. Hun tar meg meget seriøst, henviser og følger opp. Lytter, viser empati, er handlingskraftig og kompetent. Ja det er noen ganger litt lang ventetid på tlf, men fungerer fint å bestille time på nett. Måtte heller ikke vente mer enn 3 min sist jeg var hos henne på legekontoret. Selve legekontoret er ikke akkurat noe å skryte av, men de gangene jeg må til legen venter jeg gjerne 20 min for å få hjelp på tlf, og overlever ett slitt bygg når legen er så imøtekommen.

Bra

Lege: Ronny Granå Skrevet

Flink lege. Har lytter til deg og bryr seg. Han bruker nok tid og virker interessert. Han er kunnskapsrik.