Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Effektiv så lenge du ikke krever noe ekstra

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har hatt denne legen som fastlege i flere år, og det har fungert greit. Men har av en eller annen grunn kviet meg litt for å bestille time. Jeg tror det var noe med den menneskelige varmen som jeg følte manglet, eller kanskje opplevelsen av at hun ser mot døren og hinter om at timen er over akkurat litt for tidlig. Jeg har likevel hatt grunnleggende tillitt til henne. Denne tillitten følte jeg ble misbrukt da jeg var på mitt svakeste og var åpen og sårbar. Det var fryktelig vondt og jeg var helt uforberedt på det. Det forverret uten tvil min tilstand. Jeg trenger en lege som anerkjenner meg i større grad som ekspert på egen helse, og jeg trenger å føle i større grad at vi er på samme lag og har samme mål, så jeg har byttet nå. Og håper jeg etterhvert vil klare å få tilitt til en fastlege igjen.

Styr unna hvis du er syk

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Hun tok ikke min bekymring alvorlig før jeg ble konstatert alvorlig syk. Nå er jeg heldigvis bra igjen, men det er sannelig ikke hennes fortjeneste. I de årene jeg hadde henne som fastlege var hun lite tilgjengelig og man ble møtt av vikar. Jeg funderte på om hun egentlig ikke ønsket å være fastlege. Hun er en hyggelig og kunnskapsrik dame, men hun forholder seg litt for mye til sannsynligheter når gjelder om du er alvorlig syk eller ikke. Ellers hadde hun et par legesekretærer som var helt krise. Ikke mulig å ta blodprøver på barn hos dem, i tillegg opplyste de om prøvesvar som legen burde snakke med deg om.

En svært dyktig lege

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har hatt Anna Stavdal som fastlege i flere år, og i løpet av denne perioden har jeg vært alvorlig kreftsyk. Hun har vært eksemplarisk med oppfølgingen og henviser til spesialist når det er behov. Hun er lyttende og effektiv. Anbefales på det sterkeste.

påtatt hyggelig

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

overskriften taler for seg. Prøver å virke interessert, men er mest opptatt av å bli ferdig med dagen..

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Veldig fornøyd med Hilde som fastlege - en lyttende, kunnskapsrik og dyktig lege. Alltid gode råd og er løsningsorientert.