Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Romsås Legesenter

Kunne vært bedre

Lege: Slavoljub Markovic Skrevet

Har vært hos han et par ganger, men fikk ikke helt den behandlingen jeg ønsket. Det var nesten ikke fokus på selve sykdomen jeg var der for.

Den dårligste legen jeg har møtt

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Han lytter ikke. Sier hva han tror jeg føler, blir korrigert, men sier det samme igjen. Mumler med seg selv mens han sitter på pcen snakker ikke med meg. Alt du spør om får du bare svar "skal vi se.
Lite forståelse for faget.
Man får ikke noe ut av et besøk annet en å kaste bort penger på ingenting.
Har byttet lege, og det er en langt bedre opplevelse.

En meget god lege

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Jeg kan med hånden på hjerte si at Hans Theo Lisken er den beste fastlegen jeg har besøkt. Man får følelsen av han virkelig ønsker å hjelpe deg med dine problemer. Meget hygglelig og omtenksom lege.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Etter 17 år hos en udugelig lege skiftet jeg over til Dr. Haider i 2014. Jeg er kronisk syk og har ikke blitt tatt på alvor før jeg fikk han som lege. Han er flink til å henvise til spesialister, flink til å følge opp meg som pasient. Javisst kan man som andre skriver bli sittende å vente kjempelenge men det går helt greit da han bruker den tiden pasientene trenger enten det er 2 eller 45 minutter. Dette er en mann som glatt hopper over lunsjpausen for å bruke tid på de som trenger det. Han har også brukt google for min skyld men det var ikke for å lese om sykdommen, det var for å vise meg bilder av min sykdomstilstand. Han virker som en mann som brenner for sitt yrke og det skulle vært flere som han. Jeg kommer ikke til å skifte lege og håper han blir her lenge!

Bra lege og en hyggelig mann!

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Har alltid fått time når jeg trenger det. Han er som oftest presis, har god tid, ser deg og høre deg. Han er grundig og flink til å veilede og forklare.

Meget fornøyd med Hans Theo.