Romsås Legesenter

Romsås senter 1 0970 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Romsås Legesenter

Dr. Lisken har alt av gode egenskaper en lege kan ha!

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Dr. Hans Theo Lisken er et funn av en lege! Han er: Kunnskapsrik og praktisk, trygg, hyggelig, morsom, gir av seg selv, god, snill, tillitsfull og omsorgsfull, og - effektiv; en handlingens mann som tar ting på stående fot, reagerer raskt på forespørsler, resepter, og videresending av pasient til sykehus. Hva mer kan man ønske seg? Han sier: Kom til meg istedenfor å google... Er han ikke god? Beste legen jeg har hatt! Han oppfyller alt i Hippokrates’ lege-ed.

Håper Allah gir lang liv

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

All skryt er til legen. Det er mange fine ord jeg kan skrive om han og intet negativt. Jeg har erfaring fra mange leger Haider er alltid på topp, bred kompetanse, engasjert, hyggelig, bli, dyktig, respektfull og mye mer......I værste tider han er alltid helten vår. Takk for at du valgte å bli lege du gjør jobben med hjerte.

Beste fastlegen

Lege: Syed Zulifqar Haider Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende. Han er veldig dyktig og profesjonell lege. Hører alltid på det jeg har å si og hjelper meg veldig godt. Du kan ikke finne deg en bedre lege enn han.

Trygg, lyttende og empatisk lege!

Lege: Kevin James Winkle Skrevet

Har ubetinget positive møter med legen og senteret forøvrig. Får raskt time, enkelt å bestille resept pr. sms osv. Dr. Winkle er alltid engasjert og forståelsesfull. Kjempeflink på alle måter. Kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege.

Tryggende og kunnskapsrik

Lege: Hans Theo Lisken Skrevet

Jeg har hatt Lisken som fastlege fra jeg var barn. Han har alltid tatt mine bekymringer svært seriøst, selv om det har vist seg å i grunn være ganske uproblematisk og ufarlig. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos dr.Lisken.