Spesdent AS

Spesdent AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Spesdent AS

Utrolig flink tannlege

Tannlege: Petter Oscar Lind Skrevet

Jeg har vært hos Petter Lind noen ganger. En mer behagelig tannlege skal du lete lenge etter. Han er rolig og hyggelig og forklarer grundig hva han skal gjøre. Jeg anbefaler han på det sterkeste til de som sliter med tannlegeskrekk.

Den beste tannlege

Tannlege: Gilberto Jirair Debelian Skrevet

Som å være på spa.
Meget sympatisk, effektiv og informativ under prosessen. Tydelig mester i sitt fag.

Fokus på profit

Tannlege: Gilberto Jirair Debelian Skrevet

Etter å ha beskrevt min tannproblematikk og at jeg hadde bilder i fra før, fikk jeg beskjed om at jeg måtte ta nye bilder. En CAT scan koster 2500kr. I ettertid har jeg vært hos andre tannleger og de har sagt at jeg ikke trengte å ta nye bilder ettersom jeg hadde disse i fra før. I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg burde gjøre en behandling selv om det var stor sannsynlighet for at jeg måtte ha implantat. Når jeg snakket med andre oralkirurger så sa de at det beste var å trekke tannen og sette implantat med en gang. Ikke slik som Gilberto mente. Han mente at vi burde prøve å rotfylle selv om det var 2 fraksjoner som med høy sannsynlighet ville sprekke opp. I ettertid innrømmet han dette. Her koster en rotfylling 12000kr. Mitt totale inntrykk er at her prøver de å melke deg for så mye penger de kan og tenker mest mulig profit. De er kanskje flinke men det er det mange som er og som også tenker på at kostnadene ikke skal ruinere hver enkelt. Mitt råd, undersøk grundig andre steder før du går hit!

Unødvendig røntgen

Tannlege: Knut Olai Øverberg Skrevet

Jeg ble henvist av min tannlege for videre utredning hos Spesdent med hull i en jeksel.

Konsultasjonstiden hos Øverberg og informasjonen jeg fikk var minimal. Øverberg insisterte på å ta et nytt røntgen, fordi han hadde "fått bildet på papir". Min tannlege hadde sendt et digitalt bildet per epost dagen før.

Øverberg anbefalte behandling med ny krone og rotfylling. Jeg har i mellomtiden innhentet to uavhengige vurderinger hos andre tannleger, som mener at rotfylling i dette tilfelle ikke er nødvendig.

Jeg avslo behandling fra Spesdent.

Veldig fornøyd

Tannlege: Andre Roushan Skrevet

Dyktig, hyggelig og serviceinntilt tannlege. Noen av de beste jeg har vært hos. Rotfylling er ikke den lett for pasienten,men Andre fikk meg til å føle meg komfortabelt og avslappet under hele behandlingen.