Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Schouslegene DA

Fraværende

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Hun er mye borte pga sykdom, som gjør det vanskelig når man trenger selv lege slik at man selv ikke blir borte. Ingen andre alternativer en ombooke time til når hun kanskje er tilbake.

Fraværende også ila timen, slik at resepter blir feil også må man tilbake til en lege som kanskje er der for å få en veldig basic standard medisin på resept. Sier hun følger opp, noe hun ikke gjør. Det har generelt sett alltid dårlig tid og tar betalt for absolutt alt, selv om det er ting (som å måle blodtrykk) uten at det forklart hvorfor det er nødvendig når man skal få sjekket for uti.

Har også alltid studenter. Ingen problemer i begynnelsen, men kan bli det når fokuset er mer på å lære opp dem (og de gjør alltid masse feil som skaper ubehage som pasient) enn å høre på pasient.

Hvis man trenger å bare ha en fastlege på papiret så er det fint nok med henne, men ikke hvis man faktisk trenger legehjelp.

Veldig bra!

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Har hjulpet og tatt grep med en gang (henvisning til ullevål på dagen, etc). God kommunikasjon. Anbefales!

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Dårlig oppfølging og kvalitet på legen, ingen tillit. Legen virker uinteressert i å hjelpe. Føler seg ikke hørt på noe når man kommer dit

Vil ikke anbefale denne legen

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Har vært pasient hos henne i 3 år, etter automatisk tildelt ny lege, da min fastlege dessverre avsluttet sin praksis. Men nå orker jeg ikke mer! Har gitt opp å få den hjelpen jeg trenger her og bytter nå til en jeg har blitt anbefalt.

Manglende kunnskaper.

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Jeg føler legen lytter og tar meg på alvor, men opplever likevel at behandlingen av selve symptomene er mangelfull, jeg stiller meg derfor tvilende til legens kompetanse.