Schouslegene DA

Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Schouslegene DA

Virker uinteressert

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Følte meg skitten da hun skulle kontrollere sting etter fødsel. På seks ukers kontroll etter fødsel var jeg såvidt innom, sjekket ikke at alt var i orden eller henviste meg til gynekolog hvis hun selv ikke ønsket å undersøke.
Lite informativ, følte at det var jeg som stilte diagnosen og ikke henne. Spurte ikke spørsmål og var rett og slett uinteressert. Følte meg til bry nesten. Ingen god opplevelse så jeg har nå byttet etter bare to besøk!
Ikke pokker om jeg tar med barnet mitt ned dit!

Hyggelig lege

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Vennlig lege som tok seg tid til å lytte og ga gode råd. Legekontor med lang ventetid.

Ikke fornøyd

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Jeg var ikke fornøyd den perioden jeg hadde Nadia Shaukat som fastlege. Hun fremstår som lite empatisk og lyttende. Jeg forlanger ikke at en fastlege nødvendigvis skal huske deg eller sykdomsbildet ditt fra gang til gang, men det hadde vært fint med en titt i journalen, slik at jeg slapp å begynne "forfra" hver gang jeg var der. Fikk etterhvert ny fastlege ( Barbro Monfeldt) som jeg er veldig fornøyd med.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

Veldig fornøyd med Nadia som fastlege!! Hun er omtenksom, og jeg føler meg alltid godt tatt vare på når jeg kommer. Føler meg 100% trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger hos henne.

Dyktig fastlege

Lege: Nadia Shaukat Skrevet

I forbindelse med en lengre sykmelding har Nadia Shaukat vært en god støtte og samtalepartner. Hun tok situasjonen jeg var i på alvor, samtidig som hun utfordret meg til å se annerledes på en del ting. Nadia fremstår som profesjonell, og hun vil pasientens beste. Anbefales!