Kantarellen Legesenter

Mortensrudveien 185 1283 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kantarellen Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Han har vært min fastlege siden 2009. Jeg er ikke mye hos lege, men de gangene jeg må er det gjerne litt «kritisk». Farshid er fantastisk, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Bedre lege skal man lete lenge etter. Jeg er heldig som har Farshid.

Engasjert og hyggelig

Lege: Farshid Jahangosha Skrevet

Jeg har hat Farshid som lege i over 10 år. Når jeg flyttet inn i nabolaget viste jeg ikke hvem jeg skulle velge. Så Farshid på venteværelse og så hvordan han var blid, tok noen i hånden og småpratet. Valgte ham på magefølesen og han har en av de beste legene jeg har hat.

Han er flink til å henvise, ta tester samtidig som han er en hyggelig fyr. Han har hat rett i diagnoser som jeg har opplevd andre leger har bommet totalt på.

Alt er riktignok ikke perfekt. Mulig Farshid har hat mer stress i de senere årene. Det er ikke alltid jeg føler jeg blir lyttet til når det gjelder mer difuse tilstander vi ikke finner ut av. Men jeg kan ikke være negativ fordi jeg har ikke opplevd noen lege som er bedre på dette enda.

Endelig en fastlege som oppleves tar jobben på alvor!

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Utrolig flink lege, kunnskapsrik, tar deg på alvor og veldig behagelig å prate med!
Får raskt hjelp, sendes raskt videre i systemet om nødvendig.

Trygg og kunnskap

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

Meget god lege. Veldig komfortabel til å begynne med en god lytter og har evne til å råde bort pasienter. Han er tålmodig og bruker legetime fornuftig til hjelpe deg på best mulig måtte

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Gohar Majid Chaudhry Skrevet

En fantastisk lege, lenge siden jeg har følt meg så sett og ivaretatt. Sender meg videre når nødvendig.
Så håper han blir på legesenteret.