Ris Legesenter

Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ris Legesenter

Virkelig super lege!

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Britt kan sitt fag i tillegg til at hun virkelig bryr seg og får god kontakt med både barn og voksne. Har hatt flere gode og nyttige samtaler med henne og fått god hjelp! Nylig skulle min sønn med sprøyteskrekk ta vaksine; ble virkelig imponert over hvordan Britt løste det, og kommunikasjon med barnet. «Nå vet jeg at jeg klarer å ta sprøyte her iallfall» sa han fornøyd da han gikk.

Det er ofte litt forsinkelser og dersom det ikke haster veldig tar det litt tid før man får time. Men ventetiden er verdt det!

Takk Britt: du må jobbe til 80+

Lei av jobben?

Lege: Frede Wælgaard Jacobsen Skrevet

Var veldig fornøyd i mange år, men i løpet av de siste årene opplevde jeg at han gjorde en stadig dårligere jobb. Han var ikke forberedt og sa alltid "Så hva kan jeg hjelpe deg med?", brukte deretter mesteparten av tiden på å klage på mine svært dyktige spesialister. På meg virket han lei av jobben, og det kan jeg jo forstå. Byttet derfor fastlege.

Verdens beste lege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Har behandlet meg, foreldre, søsken og nå mann og egne barn helt fra jeg var liten og kunne ikke drømt om en bedre lege.

Har vært redningen når selv eksperter har gitt opp og vi kan takke henne for så mye. Hun er tøff, men varm og ekstremt dyktig. Ventetiden er verdt det. Du får igjen er råd du virkelig kan stole på. Når det har vært krise finner hun alltid time raskt og følger opp.

Jeg kommer aldri til å bytte lege og håper Britt praktiserer til hun er 80.

Verdens klokeste fastlege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Nøyaktig, forståelsesfull, påpasselig, alltid tilstede for de som trenger henne. Som lege for en familie meg mange utfordringer har hun alltid oversikt over helsen til oss alle

Dyktig, tålmodig, grundig

Lege: Margit Sæle Skrevet

Jeg har møtte mange leger i mange land, og dr. Margit er en av de beste. Hun er mer dyktig i enn jeg forventet av fastlege. For eksempel, jeg så hvordan hun eksaminerer ryggsøyle: bedre enn mange spesialist leger.
Vanskelig å få tid, men verdt å vente!