Ris Legesenter

Holmenveien 5H 0374 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ris Legesenter

God lege

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

God lytter og forståelsesfull. Hjalp til med det jeg trengte den gangen jeg var syk. En alvorlig hendelse som vi snakket masse om og som hadde følger for mitt senere liv. Ble derfor litt overrasket da jeg måtte bytte fastlege på grunn av flytting - at nesten ingenting av det jeg hadde gjennomgått var dokumentert i min journal fra legekontoret. Sto nesten ingen ting! Det resulterte i at det var vanskeligere å skulle forklare den nye fastlegen den lange sykehistorien. Kan det ha noe med den merkantile hjelpen hun hadde? Fordi den var skrekkelig, uhøflig og unødvendig komplisert - som sto i sterk kontrast til den flotte legen.

Super

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Super lege - hatt henne som fastlege i 21 år.
Bytter aldri :)

Frede er bra, men de bør snart få en betalingsautomat...

Lege: Frede Wælgaard Jacobsen Skrevet

Jeg har ikke hatt de større, alvorlige behovene for konsultasjon, men de jeg har hatt har vært veldig bra. Frede virker på meg både som faglig dyktig og han er en god samtalepartner.
Men det irriterer meg voldsomt at de (som sikkert mange andre) ikke har en kortautomat - jeg har forlengst sluttet å ha med meg hundrelapper i lommene, så da blir det å se at regningen for en konsultasjon øker fra rundt 190,- til 236,- da de legger på fakturagebyr.
Det hadde også vært fint om de kunne ha begynt å ta i mot timeforespørsler og annet per epost, jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være å foretrekke framfor alle som ringer i ett sett.

Lite empatisk

Lege: Britt Uhrenholdt Jacobsen Skrevet

Lite empatisk menneske med dårlig evne til å sette seg inn i andre menneskers situasjon.

svært dyktig, hyggelig og profesjonell

Lege: Frede Wælgaard Jacobsen Skrevet

en lege som har tid til og bryr seg om sine pasienter, setter seg godt inn i problematikk og finner rett behandling. han er en lege man finner full tillit i og er en like rådgiver som behandlende lege.