Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Flink, interressert og et godt medmenneske

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Det er ikke ofte jeg må til legen, men de gangene jeg har vært hos Løvfald skjønner han fort hva som feiler og har full kontroll på hva som må gjøres. Han virker genuint interessert i faget sitt, og henviser til artikler i en av de mange blader og bøker han har stående - eller leter opp en artikkel på pc'en. Humor har han også, og et blidt vesen som gjør deg i godt humør. Litt ventetid før jeg kommer inn gjør meg ingenting når jeg vet jeg får den beste hjelp! Har flyttet til andre siden av byen, men skal ikke vurdere å bytte til en annen lege før jeg eventuelt må flytte til Svalbard. Anbefales :)

Godhjertet, hjelpsom lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Konen min og jeg har 3 barn som ofte blir syke pga barnehage osv. Jeg har aldri møt en lege som tar oss så godt i mot som Dr. Lohan. Han her tilgjengelig på tlf og ordner alltid opp sånn at vi får kommet inn og får svar på hva som er galt. Og med min egen helse har jeg erfart at han lytter og tar seg forstått. Jeg har hat noen leger oppover i min tid men har jeg jeg truffet en som virkelig kan sitt fag. Takk for at det finnes sånne som deg.

Lytter ikke, og gir aldri svar på prøver av noe slag

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Han har ingen oversikt over deg som pasient. Har ennå ikke klart å forstå hva jeg har for diagnose. Gir aldri svar på prøver, ikke engang MR bilder med funn. Noen ganger lurer jeg på om han forstår hva jeg sier. Styr unna hvis du trenger en lege som faktisk følger deg opp.

En bra og lyttende lege.

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Jeg skal inrømme at jeg var skeptisk til å ha en manlig lege på 40 + år, men Nils Petter har vunnet meg over. Han tar seg tiden til å høre på meg, tar meg seriøst og gjør det han kan for å finne ut hva som feiler meg. Den gangen jeg bare trengte en vaksine, og dermed var ferdig på 2-3 min, spurte han meg om det var noe annet jeg ville ta opp/lurte på og spurte hvordan det sto til med ting jeg hadde tatt opp tidligere. For første gang føler jeg meg hørt og ivaretatt av fastlegen min, noe som er en lettelse. For en med sprøyteskrekk er det også fantastisk å bli tatt blodprøver av sykepleiere som viser forståelse for frykten og som spør hva de kan gjøre for at dette skal gå bedre. Jeg har ofte tatt meg selv i å gå fra Bjerke legekontor med et smil om munnen på grunn av de ansatte, til tross for sykdom. Jeg vil absolutt anbefale denne legen. Hilsen ung kvinne.

En lege og psykolog

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Jeg hadde Mons som fastlege i flere år og gikk til ham med all slags plager, barna mine inkludert. Byttet ham på grunn av flytting og savner ham sterkt.
Det stemmer nok at man må vente lenge før man kommer inn, det skulle jeg gjerne unngått. Men når man vet det, tar man bare en tykk bok med seg, og problemet er løst.
Jeg følte at jeg alltid fikk hjelp når jeg gikk Mons. Var det noe som ikke var farlig, fikk jeg alltid en god forklaring og kunne føle meg helt trygg, var det noe alvorlig, fikk jeg alltid henvisning. Jeg følte meg alltid friskere når jeg gikk ut av kontoret hans enn når jeg kom inn, og det er jo det som er viktigst for meg.
I tillegg er det veldig positivt at det er et større legekontor, så man Kan alltid få hjelp hos en annen hvis Mons ikke har en ledig time eller er borte.
Anbefales!