Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Samvittighetsfull lege med gode rutiner.

Lege: Nadim Latif Skrevet

Latif tar seg tid til å høre på deg, selv når han har dårlig tid. Han er lett å kommunisere med og tilpasser seg godt dine behov som pasient. Svært fornøyd med denne legen på veldig mange måter.

Anbefaler allikevel en forbedring av kontorets kapasitet, ettersom det kan ta i overkant av 30 dager å få en time på sommertid, 1-2 uker om vinteren, og ventetid noen ganger opptil 3-4 timer dersom man vil prøve uten timebestilling i forveien.

Høy standard

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg er en mann på snart 40, gift og har to småbarn på tre og seks. En kort beskrivelse av legen Latif må være denne: han lar ingen stein være usnudd. Hele familien har han som fastlege, barna helt siden de ble født. Vi har med andre ord gått gjennom hele spekteret av barnesykdommer og Latif har ALLTID vært ekstremt dyktig og grundig.

En lege som IKKE bryr seg!

Lege: Nadim Latif Skrevet

Veldig langt vente tid på kontoret så fant jeg ut at 5 andre har fått time på samme tidspunkt. Måtte vente 45 min lengere enn jeg skulle.

Når jeg endelig kommet inn brukte han 3 min (hvor han ikke hørte på hva jeg sa engang) og sa at han har ikke tid til å høre noe mer.

Verste jeg har vært bort i!!

En god lege

Lege: Nadim Latif Skrevet

En dyktig lege som tar pasientene sine på alvor. Han ser helheten og stiller riktige spørsmål. Jeg er sikker på at jeg blir godt ivaretatt av min fastlege.

Bra lege!

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

God lege man kan stole 100% på. Faglig og menneskelig dyktig. Men dette blir dessverre noen ganger overskygget av enkelte sekretærer der som er veldig lite imøtekommende, og som setter spørsmålstegn ved hvor syk er du egentlig? Har ved flere anledninger blitt avvist, selv med små barn, på tross av at de har såkalt akutte timer som du kan bestille. Virker som det er altfor mange pasienter pr lege og har flere ganger ventet over 1 time før jeg får komme inn. Men fordi legen er så dyktig trekker jeg ikke mer enn en stjerne