Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Dårlig.

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Løvland har vært min lege siden tidlig nittitallet. Jeg har en stund nå slitt med mye sykdomsplager, men får beskjed om at det er ingen grunn til at en så ung person skal være syk, så jeg føler meg ikke hørt eller tatt seriøst. I tillegg må man alltid vente mellom ihvertfall 30-60 minutter på venterommet. Og da man først kommer inn til legen, og ikke får stort mer enn 5 minutter, så bruker han gjerne tiden på å snakke, og da får jeg ikke spurt om det jeg faktisk kom for. Svært skuffet, så nå bytter jeg fastlege.

Beste fastlege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Har vært hos pasient hos han ganske lenge, kunne ikke vært mer fornøyd, men byttet på grunn av lang reise vei(flyttet et annet sted) dette angrer jeg på. Nadim Latif er en dyktig lege, som bryr seg om pasienten, når man forteller symptomer prøver han å stille ekstra spørsmål til en før han gir en diagnose. Men føler seg trygg i hans vurderinger noe man ikke kan si hos mange flere leger. Anbefaler for de som bor i nærheten.

Arrogant

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Jeg venter alltid! Han er alltid forsinket. Vel inne bruker han alt for mye tid på å si lite. Han skravler om uvesentlige ting som ikke har noe med saken å gjøre. Og en gang jeg hadde ventet i 20 minutter kom han ut, forsvant, og kom tilbake 25 minutter senere med en kaffekopp. Hvem behandler andres tid sånn?

Grundig, høflig og tar deg på alvor

Lege: Nadim Latif Skrevet

Dr Latif har alltid tatt godt vare på meg og mine barn som pasienter. Han har vært grundig og fulgt opp godt. Eneste negative jeg har å si om ham er at han kanskje ikke alltid er like flink til å se ann forskjellige pasienters behov i forhold til tilnærming, og at han i noen tilfeller har vært vag selv om man kanskje trenger klare svar... ikke at han skal si hva som er galt, men kanskje man rett og slett trenger å vite hva det KAN være og hvorfor man trenger å ta den og den testen...! Har uansett vært godt fornøyd med Dr Latif gjennom mange år.

flink lege- for dårlig tid og kontroll.

Lege: Harald Eik Løvland Skrevet

Langt ventetid, måte avlyse to ganger fordi han kom for sent, på grunn av han tok imot for mange pasienter.

I tillegg måte jeg betaler for en time jeg hadde bestilt, da sekretærene sa at jeg hadde en avtale en time tidligere. (Elendig service).