Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Linderudklinikken

Ikke fornøyd

Lege: Nazia Batool Skrevet

Ønsker ikke å hjelpe, haster seg gjennom hele timen. Jeg føler aldri jeg har fått hjelpen jeg har trengt hos henne. Jeg blir heller ikke tatt seriøst, og merker at jeg må mase om å få hjelp angående mine diagnoser.

Fraværende

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Virker ikke veldig interessert eller klar for å ta i mot pasienter.

Klinikken er krise og det er flere måneder ventetid, mao du får aldri hjelp når du trenger det.(dr dropin ble min fastlege)

Ingen oppfølging

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Får ikke alltid innkalling når man venter på svar. Ringer man får man beskjed om at jeg vil bli kontaktet når det kommer svar. Har derfor bare bestilt en time for å snakke med legen, men da har det vist seg at de har hatt svaret i flere uker uten å si i fra.

Samme gjelder henvisninger. Ikke all relevant informasjon blir sendt videre sånn at ikke nøyaktig det de skulle sjekke blir sjekket. Ender i enda en henvisning.

Har også blidt bedt om å bestille ny time, da jeg hadde "for mye" for den timen. Timen varte i under 5 minutter.

Skriver heller ikke alt i journalen, sånn at det ikke blir loggført til senere, selv om jeg sier det må loggføres.

Føler meg heller ikke sett/hørt når jeg er der. Stirrer stort sett ned i PCen og bare noterer/leser.

Har ennå ikke kommet gjennom på telefon når jeg har ringt, bortsett fra når legen tok hjemmekontor under hele corona-perioden. Før og etter dette måtte jeg fysisk møte opp for å snakke med de.

Anbefales!

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Anbefaler Ambrin Mirza på det sterkeste! Takk for all hjelpen jeg har fått av deg!
Jeg føler meg hørt og hjulpet.

God og imøtekommende lege

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg har følt meg tatt på alvor og godt ivaretatt av Ambrin de årene hun har vært min fastlege. Hun lytter, henviser videre ved behov, og følger opp på en god måte.