Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Linderudklinikken

Ambrin Mirza

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Min kvinnelige fastlege på Linderud klinikken, er den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun er lyttende, forstår deg, og er en veldig flink fagperson. 10 av 10 mulige i score .

Dyktig, hyggelig og imøtekommendez

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg har hatt Nazia som fastlege i 4 år og har hatt en veldig god erfaring med henne. Jeg oppfatter henne som svært dyktig, profesjonell men samtidig empatisk. Jeg har fått god oppfølging av henne ifht mine kroniske sykdommer. Hun har også tatt seg tid til å følge meg opp ifht min psykisk tilstand som oppstod ifm chrons sykdom. Hun har alltid tatt meg på alvor, lyttet til mine bekymringer og kommet med gode vurderinger og råd. Jeg jobber selv i helsevesnet og har tidligere hatt flere ulike erfaringer med andre fastleger, og jeg må si Nazia har vært en av de beste.Trygghet og tillit til legen er noe jeg setter høyt.

Meget forståelsesfull og imøtekommende

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg og mine tre barn byttet til Nazia som vår fastlege for en stund siden og har vært fornøyde siden! Jeg vil si hun er en veldig dyktig og god lege. Hun lytter til deg og er forståelsesfull når du forteller henne om hva slags problemer du har. Når det kommer til å fornye resepter har jeg ingen problemer med det ettersom at det aldri oppstår noen problemer i sammenheng med det. Jeg ble for en stund siden smittet av koronaviruset. I løpet av den tiden tok hun stort initiativ til å ringe meg og barna mine rundt annenhver dag for å blant annet sjekke om tilstanden vår hadde forbedret seg eller blitt verre. Dette tenker jeg var veldig betryggende.

hastverk med å bli ferdig

Lege: Nazia Batool Skrevet

hver gang jeg har vært hos denne klinikken og spesielt denne fastlegen opplever jeg å måtte vente i langt tid i venterommet for kun 2 min med legen
Hun er ikke en god lytter og ønsker så fort som mulig å bli ferdig med timen

Fornøyd

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Hun er snill og veldig omsorgsfull ! Hører på alt jeg sier og tar meg på alvor! Har hatt opplevelser før med andre leger som ikke tok meg seriøs ! Men etter at jeg har fått Dr Mirza som fast lege ! Så er jeg kjempe fornøyd ! Og anbefaler henne !