Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Linderudklinikken

Frekk og føler meg ikke godt tatt imot

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Har hatt et par timer med henne og jeg har blitt overrasket hver gang. Byttet fordi jeg så at hun fikk gode anmeldelser, men jeg ble ganske skuffet da jeg fikk time med henne første gang. Hun virket frekk, sliten og jeg følte meg ikke godt tatt imot. Man skal få en følelse av at legen tar deg godt imot og ikke får deg til å føle deg ukomfortabel. Hun burde smile litt mer. Bytter nok fastlege snart.

Fryktelig!

Lege: Nazia Batool Skrevet

En skikkelig arrogant lege, syns jeg! Virker som hun tror hun vet bedre enn spesialister og pasienten! Oppleves forutinntatt og med fordommer overfor ADHD-pasienter. Hadde hun visst at jeg faktisk har mer utdannelse enn henne, hadde hun kanskje tatt meg på alvor...

Helt fantastisk!

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som tar sine pasienter seriøst og finner alltid en løsning.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Forståelsesfull og tålmodig

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg byttet til Nazia da jeg ble gravid, og har ikke angret et sekund. Selve Linderudklinikken er litt sliten, men Nazia gjør opp for det ved å være en av de mest forståelsesfulle, tålmodige og kunnskapsrike legene jeg har møtt. De gangene jeg har endt opp med Ambrin Mirza som vikar har jeg også kun hatt gode opplevelser.

En utrolig omtenksom og lyttende lege

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost henne nok. Hun har tid til å snakke med meg, og jeg føler jeg blir tatt på alvor. Hun ser meg som et menneske, noe som betyr mye for en pasient. Hun følger også opp når det er nødvendig. All ros og takk til en fantastisk lege.