Linderudklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Linderudklinikken

Fordomsfull

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Opplever henne som fordomsfull og opplever ikke at hun tror meg. Virker ikke interessert i å sette seg inn i min situasjon og mine palager. Håper byttet av fastlege snart går igjennom.

Ikke fornøyd

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Legen virker utbrent og likegyldig. Føler ikke hun lytter til det jeg sier. Får ikke særlig med hjelp. Hun virker glemsom og følger dårlig opp det som er tatt opp før. Legen har og varierende humør og ofte forsinket uten at en får noen beskjed eller beklagelse. Veldig lite hjelsom og empatisk når jeg har mange plager og sammensatte diagnoser. Man må ha time selv for de enkleste ting. Synes og legekontoret er lite organisert. Jeg er ikke fornøyd og kommer til og se etter en ny lege.

Seriøs og menneskelig.

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Alt du sier blir tatt på alvor hos henne, og jeg er storfornøyd med henne som min fastlege.

Hun er hyggelig og snill, men hun tar jobben sin på alvor og får deg til å føle deg sett og hørt. Hun forklarer ting godt hvis du lurer på noe, og gjør det ikke på en komplisert måte.

Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!

Kunnskapsrik og forståelsesfull fastlege!

Lege: Nazia Batool Skrevet

For det første må jeg si at jeg for første gang skriver en anmeldelse av noen eller om noe. Men i dette tilfelle velger jeg å gjøre det for jeg og min kone har fått et utrolig godt inntrykk av Fastlegen Nazia Batool. Min kone er gravid og ca. 10 uker på vei. Vi er som nygifte og førstegangs foreldre ganske redd og urolig når det gjelder fosteret. Min kone flyttet hit fra Sverige og fikk automatisk tildelt en fastlege (bøler legesenter). Når vi hadde time hos han måtte vi vente først i 45 min, for så å høre at vi stresser for mye, at smertene er normale uansett om hun hadde blødninger. Ved tidligere besøk hos Volvat private legevakt (også veldig hyggelig og kunnskapsrike ansatte) hadde vi fått beskjed at dette måtte føles opp og sjekkes med ultralyd siden det pga blødninger og smerter er fare for spontanabort. Når jeg nevnte dette til fastlegen sa han bare at de private ville tjene penger. Veldig ulogisk og Han hadde ingen aning om hva han snakket om følte jeg. Hverken kunnskap eller forståelse hadde han følte jeg. Det var sjokkerende for oss som allerede var urolige og engstelig. Hadde aldri hatt en så dårlig fastlege. Dermed byttet vi fastlege til Nazia Batool etter å ha lest noen anmeldelser av henne på legelisten. Og for et lykketreff må jeg si. Fra 0 til 100! Bestilte time. Møtte opp 1 uke senere. Ventet ca. 5 min i ventesonen, så ble vi ropt opp til avtalt tid. Hun har mye kunnskap, kompetanse, snakker rolig og er forståelsesfull. Forklarer alt slik at vi føler oss trygg og ivaretatt. Hun fortalte oss hva som skal gjøres, måtte passes på og lagde et helsekort samt tok noen prøver. Hun er også veldig snill og hyggelig må jeg si. Vi følte rett og slett den positive energien. Rett skal være rett og hun fortjener de beste skussmål. Dette kaller jeg en fantastisk lege. Vi er virkelig heldig å ha deg som fastlege Nazia Batool. Takk. Teamet ditt med helsesekretærene er også veldig service orientert, hyggelig og har bra kompetanse. Vil gjerne gi deg 10 stjerne for det fortjener du og ditt team men vi holder oss til det maksimale her, nemlig 5 stjerner :-D Alt i Alt er alt topp! Tusen tusen takk Nazia Batool og ditt team hos Linderudklinikken.

Mvh,

[navn fjernet av moderator] :-)

Utrolig dyktig!

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg, min kone og mitt barn har hatt Nazia som fastlege en lang stund nå.

Nazia er alltid lett tilgjengelig, presis med tilbakemeldinger og følger opp prøver osv.
Hun fulgte opp kona hele veien under graviditeten og vi har hatt barnet på kontroll par ganger etter fødselen!

Nazia er en utrolig dyktig lege som har masse kunnskap!

Jeg har selv vært hos henne for behandling og jeg vil nevne at hun håndterer alle forskjellige situasjoner profesjonelt og følger opp!