Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Føler meg ikke hørt

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Har kun møtt Ellen en gang etter at jeg ble overført til henne etter at min fastlege pensjonerte seg.
Følte hun ikke hørte på meg etter at jeg fortalte henne om serdeles alvorlige psykiske problemer etter traumatiske opplevelser.

Når jeg kom til hennes vikar opplevde jeg det samme, men da fikk jeg i tillegg beskjed om at han ville jeg heller skulle gå til en annen klinikk med problemene mine, uten at han skrev en henvendelse.

Anbefales ikke!

Lang ventetid

Lege: Navneet Singh Skrevet

Det et som regel 4-6 (!) ukers ventetid hos legen. Akuttime er det såvidt man får og han har sjelden mer enn Max 10 min til rådighet. Dette går utover kvaliteten og er alvorlig. Når legen har det så travelt kan alvorlige ting lett oversees. Jeg har vært hos han 4-5 ganger og aldri blitt ferdig før jeg må ut.

Flink lege!. Dårlig legesenter

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Dr. Persvold er en veldig flink fastlege, har hatt henne som fastlege siden jeg var barn. Hun hører på deg, og bruker god tid på konsultasjonene sine. Hun er så og si alltid forsinket og man blir som regel sittende på venteværelse i 30-60 min før man kommer inn til legen.

Hun er flink på å henvise videre hvis man har behov for det. Det liker jeg veldig godt.

Det som trekker ned er at hele legesenteret er elendig drevet, de som jobber i resepsjonen er ikke imøtekommende i det hele tatt, og det er så og si umulig å komme gjennom på telefonen. Time, ja det får man ikke før etter 3-4 uker. Vanskelig å få akutt timer også.

Enestående leger

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Kjempegodt fornøyd med Ellen og vikar Basic. Fantastiske leger begge to. Stor sans for Basic, som er grundig, dyktig og omtenksom. Har vært hos ham mange ganger, fått god kontakt og føler meg ivaretatt. Jeg håper han åpner egen praksis/hjemmel etter hvert slik at jeg kan velge ham som min fastlege også videre fremover!

Ellen er fantastisk

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Men vikaren Ermin er nå årsaken til at jeg bytter fastlege. Har for mange år siden flytte fra Holmlia men behold min fastlege. Først Lie og nå Thorsen. Fantastiske leger begge to.

Men vikaren, huff.. Har forsøkt å holde ut, men nok er nok. Orker ikke reise en time for å bli snakket nedlatende til.

Min karakter går forøvrig til Ellen siden Ermin ikke skal være hennes vikar i evig tid. Ellen er høflig, tar seg god tid og er forståelsesfull. Man føler seg trygg med henne som lege.

Synd vikariatet varte så lenge at jeg ikke orket mer.