Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Fantastisk

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Ellen Thorsen er en fantastisk lege, og det er jammen meg nåværende vikar Basic også. Ellen har vært heldig med vikar fordi han er en av de dyktigste legene jeg har vært bort i. Meget høflig og hyggelig i tillegg! Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i noen av beskrivelsene av vikaren her på siden. Meget presis, grundig og ryddig. Har stor tillitt til at riktig diagnose blir stilt og at ting følges opp. Dette gjelder både Ellen og vikar. Anbefales!

Ellen er en fantastisk lege - vikaren holder derimot ikke mål

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Det er synd at tilbakemeldingene om vikaren - Ermin Basic - drar ned på helthetsinntrykket av Ellen Thorsen, men det går ikke an å vurdere Basic separat. Dessverre har dr Thorsen fått en vikar som ikke fungerer godt. Jeg forstår at det er mye å sette seg inn i for en vikar som bare skal gå inn og overta en eksisterende pasientliste for ett år, men det er mange måter å løse en slik oppgave på. Jeg opplevde dr Basic som nedlatende og lite lydhør for meg som pasient. Manglende ydmykhet for jobben og for at mange av oss pasienter har verdifull innsikt i og kunnskap om egen sykdom, er ikke gode egenskaper for en lege. Det blir godt å få dr Thorsen tilbake.

Takk for tiden med en fantastisk fastlege

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Etter flere år med en fantastisk fastlege, alltid lyttende og interessert, har jeg nå byttet til en annen lege ved et annet legekontor pga. en særdeles uhøflig og lite hyggelig vikar. .
Jeg ønsker Ellen all mulig lykke til videre og håper virkelig hun kommer tilbake til Alpha etter endt permisjon!

God og snill lege, men styr unna vikaren

Lege: Ellen Sofie Thorsen Skrevet

Dr Thorsen er en utrolig god og snill lege som hører godt på deg. Men denne vikaren Elvira Basic må man holde seg unna om man sliter. Han er direkte nedlatende. Jeg sliter en del med psyken og store skader, han finnes ikke ints i å høre. Dette er svært beklagelig!

Fantastisk lege

Lege: Navneet Singh Skrevet

En lege som ser pasienten. Da ett av mine barn fikk påvist en genetrisk skjelden sykdom, fikk Singh tilbud fra Ullevål om info.Han har virkelig satt seg inn i sykdomsbilde, ringt om kvelden for å gi oppdateringer til oss som foreldre. Hvilken annen lege gjør slikt? Flink til å kommunisere med oss alle. Supert!