Alpha Legegruppe

Asperudveien 67 1255 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Alpha Legegruppe

Dyktig lege, elendig legesenter

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Persvold er en kjempeflink lege, har vært utrolig fornøyd med henne i alle år.
Men selve senteret er hååpløst drevet. Altfor vanskelig å få legetime i nær framtid om det skulle gjelde akutte tilstander. Et annet stort irritasjonsmoment har vært at det er umulig å komme gjennom per telefon for å bestille legetime. Tok meg en gang 1 times forsøk! Flere oppringninger og avbrudd fra min side fordi jeg kunne ikke stå med telefonen ringende så lenge:/ Dette er ikke bra.
Da jeg fikk en vikarlege som virket nedlatende, utviste dårlig pasient-lege kommunikasjon, da fikk jeg nok dessverre og byttet fastlege.
Dette er over ett år siden.

Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang!

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Hun er utrolig dyktig, lett å prate med, super god på oppfølging,finner bra løsninger, veldig imøtekommende,god til å lytte og veldig flink til å følge opp pasientene sine. Strekker seg langt og gjør mer enn hva som er krevd av henne.

En super lege.

Dyktig lege, elendig legesenter

Lege: Anna Maria Persvold Skrevet

Jeg har gått til Persvold i flere år. Jeg opplever henne som svært dyktig og pålitelig, og en som bryr seg genuint om pasientene sine. Hun har gitt meg god personlig oppfølging på kroniske problemer jeg har.

Dessverre er Søndre Nordstrand Legesenter elendig drevet. Sure resepsjonister som aldri kan hjelpe deg, som aldri kan finne ledig time før tidligst om en måned eller to (selv om jeg står på liste over akuttpasienter), utrolig vanskelig å få akuttimer selv når jeg er syk.

Når Persvold gikk ut i permisjon fikk jeg en vikar som kjeftet på meg. Har nå byttet, dessverre.

Hyggelig og virker samvittighetsfull

Lege: Navneet Singh Skrevet

Navneet Singh gir et inntrykk av en lege som bryr seg, men hvor faglig dyktig han er, kan jeg ikke si noe om, det må andre vurdere.