Slependen Legesenter AS

Slependveien 48 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Dyktig

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg har brukt Vagle i noen år og er veldig godt fornøyd. Hun gjør grundige undersøkelser, går inn i pasientens situasjon og kommer opp med løsninger.
Hun ser hele pasienten og husker pasientens situasjon.
men hun sier også nei til ting jeg ber om hvis hun mener det er unødvendig eller feil. Og det er bra !

Beste legen

Lege: Rubab Shah Skrevet

Jeg har hatt Rubab som fastlege siden 2004. Nå bor jeg over en time unna, men det er helt uaktuelt å bytte fastlege! Hun har alltid tid til meg og følger opp når det er behov for det. Hun både ringer og sender meldinger utenfor kontortid dersom hun skal gi tilbakemelding om noe. Hun er direkte og streng, men det liker jeg ved henne. Man lurer aldri på hva hun mener. Bra dame!

Aggressiv, truende adferd og lytter ikke

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg bytter fastlege etter at hun har oppført seg truende og kom bort der jeg satt og sto over meg alt for nærme.

Hun er frekk om man stiller spørsmål og deler ikke hva hun tenker gjøre av undersøkelser etc.

Hun ga meg resept selv om jeg da jeg ikke ønsket medisin.

Kontorsøstre er også lite høflige. Jeg spurte en om hvilke blodprøver som ble tatt ( står på klistrelapper), men fikk beskjed at det hadde hun ingen opplysningsplikt til å fortelle meg.

Er merkelig at et sånt sted har pasienter.
Er ellers veldig fornøyd med annen fastlege jeg har hatt i over ti år, og måtte bytte pga flyttet, men Slependen fastlegekontor bør en ikke velge.

Virker uinteressert

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Virker ikke interessert i meg og min familie som pasitenter, og får følelsen av å ikke bli trodd.
Har aldri tid....

Spesielt lite fornøyd.

Kunnskapsrik, dyktig og forståelsesfull

Lege: Rubab Shah Skrevet

Shah er en fantastisk flink og dyktig lege som vet hva hun driver med. Hun har hjulpet meg masse når det kommer til min mentalehelse. Hun henviser til psykolog og hun dømmer ikke for de problemene jeg har. Er aldri flau når jeg er hos Shah. Hun kan vøre litt sen noen ganger men det er jo viktig å vite at man vet aldri hva pasienten før deg kan ha slitt med. Eller er hun er fantastisk person. Hun er dyktig og jeg stoler på henne fult. En fantastisk lege.