Slependen Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Slependen Legesenter AS

Super!

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Får alltid god hjelp.
Er nøye. Forklarer godt. Sender alltid videre til andre instanser om det er behov.
Vært hos henne i mange år.
Kjempe fornøyd👍

Respektløs og arogant

Lege: Rubab Shah Skrevet

Ventet halvannen uke på å få den første timen på dagen. Ventet i 15 minutter over tiden før jeg kom inn. De to på forværelset satt bak glassveggen og snakket om løst og fast. Ingen informasjon til pasientene. 15 min. forsinket med den første pasienten betyr sannsynligvis at alle pasienter resten av dagen blir minst like mye forsinket. Dårlig unnskyldning for forsinkelsen, mange telefoner mm. Jeg synes dette er respektløst overfor alle pasienter den dagen som må vente. Jeg forlot legekontoret uten å bli behandlet, og skifter til en annen fastlege.

Kunnskapsrik og løsningsorientert

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg har hatt Vagle som fastlege i mange år. Våken, forberedt, rett på sak, meget god kunnskap om mine helseutfordringer og utfordrer meg på tiltak jeg kan gjøre selv. Ikke noe dill, sånn burde flere vært !
Selv og jeg ofte har samlet opp flere spml så tar hun unna alt på en konsultasjon.
Vagle er dessuten lett å få tak i på helseportalen og ringer også når det er noe som haster. Jeg kan ikke huske sist det var forsinkelser inn til timen.

Ikke bra

Lege: Anne Gro Vagle Skrevet

Jeg sluttet som pasient hos henne etter at jeg flere ganger observerte at hun ikke lyttet, hun hadde en aggressiv tone. Dette er en lege som overser deg, snakker til deg som et barn.

Virker ikke som hun liker jobben

Lege: Bente Vendsbo Bjørnstad Skrevet

Har hatt som fastlege over en lang stund. Er aldri blid og virker molefonken. Virker som hun ønsker å bli fortest mulig ferdig med deg. Virker veldig sliten og virker ikke glad i jobben