Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Kambo legesenter

Flink fastlege

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

4år har jeg gått til henne. Hun tar plagene dine på alvor og er grundig i sine undersøkelser. Det virker også som hun virkelig bryr seg. Nøler heller ikke med å sende deg til videre utredninger i helsesystemet om det trengs. Lang ventetid på timer, men man kommer raskt inn om man ringer og det haster.

Flott lege med mye kunnskap

Lege: Yadgar Magid Ali Skrevet

Har ikke ord som er bra nok for denne mann. Han er helt suveren. Kan alt om fysisk og psykisk helse. Jeg er utrolig glad i ham. Og har fått så mye hjelp at jeg ikke trodde deg var mulig. Lykke og hell til deg gode mann

Midten

Lege: Tori Kalleberg Aaker Skrevet

Legens interesse er veldig god, men det er urettferdig at de sender 212 kr faktura for å svare på meldingen, jeg har laktoseintoleranse, det var laktose i medisinen hun skrev, jeg spurte om jeg skulle bruke en annen medisin i stedet for denne medisinen, og de fikk 212 kr fordi hun svarte.

Ser deg

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Dette er en lege som ser deg og som er der for deg. Som kroniker er dette legen jeg har følt meg best ivaretatt hos. Jeg håper hun blir lenge for er godt å føle seg trygg.

Forhastet og ukomfortabelt

Lege: Nina Fossum Lyngstad Skrevet

Opplevde at hun hadde svært dårlig tid. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og opplevde at hennes hovedfokus var å få meg ut av kontoret. Synes hun altfor lett skriver ut reseptbelagte medisiner som krever mye bedre kartlegging, informasjon og oppfølging.
Byttet tvert etter to timer hos Nina.