Jeløy Legesenter

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Jeløy Legesenter

Vurdering

Lege: Trine Haug Skrevet

Stiller uforberedt, møter ikke til timer og har ingen dybde og fungerer mest som en vanskelig tilgjengelig bomstasjon for behandling av spesialister

Kommer aldri til å bytte fastlege

Lege: Ola Hagen Skrevet

Grunnen til at jeg ikke kommer til å bytte fastlege, er at jeg har hatt flere fastleger opp gjennom årene, men at jeg ikke kan tenke meg en lege som kan komme til å hjelpe meg bedre enn det denne legen har gjort disse årene. Tok veldig kort tid å få tillit til han og når jeg ser hvilket forhold andre bekjente har til fastlegen sin, da ser jeg hvor heldig jeg er. Jeg er veldig komfortabel med legen min som jeg stoler 100 % og håper jeg kan benytte meg av han i mange år til. Prøver å hjelpe broren min til å bytte fastlege til han, men det er lettere sagt en gjort, da det ikke er en eneste pasient som har trukket seg på listen hans på mer enn 2 mnd.

Ikke flink

Lege: Trine Haug Skrevet

Har absolutt ingen forståelse for dine plager og venter så lenge som mulig med å henvise deg videre. Har ofte ingen løsninger til hva du kan gjøre for å få bedre helse selv om du selv er motivert til å gjøre det som trengs for å bli kvitt helseplager. Anbefaler ikke denne legen.

min kjære fast lege

Lege: Kjell-Axel Reier Skrevet

da jeg kom til kjkell aksel reier
var jeg under behandlet å
følte meg sliten , å ganske opp gitt
å motløs
i dag har jeg store planer om å
flytte min sønn til denne fast legen
for di det å ta vare på det kjæreste
som finnes er viktig
det vet jeg han vil være jeg har min lege
han tar meg i mot temmelig raskt
om noe er galt
så her blir jeg
å kjenner meg trygg

Ola, han anbefales ifra meg.

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Ola har en god balanse mellom kontakt med pasient og det faglige. Han får meg til å føle meg ivaretatt samtidig som han får gjort det "legetekniske" på siden.
Ola tar seg tid til å lytte og sette seg godt inn i problemet. Han jobber effektivt. De gangene jeg har hatt problemer så har han truffet godt med diagnose og behandling. Jeg er veldig godt fornøyd med Ola og håper han er tilgjenglig for meg i mange år fremover. Han er heldigvis litt yngre enn meg, så statistikken skulle tilsi at han kan min lege i mange mange år til :)