Jeløy Legesenter

• Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

Siste vurderinger av behandlere ved Jeløy Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Dette må være Norges beste fastlege! Har hatt ham en stund nå, og har alltid følt meg trygg når jeg har gått derfra, uansett om det er en banal urinveisinfeksjon eller noe mer alvorlig. Begge barna mine går også til Dr. Bjørnstad, og han er superdyktig med barn også. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk lege!

Lege: Ola Amundsen Skrevet

Har hatt Ola i mange solide år, og kan ikke ha drømt om en bedre lege. Følger deg tett opp, HØRER på deg, han SER deg, han viser forståelse og viser omsorg. Han er engasjert i pasientene sine og gjør alt han kan for å gi best mulig behandling. Han er alltid på tilbudssiden og er alltid et smil i møte når han åpner døren sin. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det kan være lang ventetid på å komme inn, men er så verdt det!!! Det lysere at han vil ditt beste. Bedre lege finnes ikke! Skal aldri bytte!

Trygg, forståelsesfull og medmenneskelig

Lege: Øyvind Brænne Bjørnstad Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, har vært hos Øyvind i 4 år, og håper aldri jeg må bytte! Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og veldig medmenneskelig

Imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Ola Hagen Skrevet

Jeg er veldig glad jeg byttet fastlege og opplever legen som dyktig, kunnskapsrik og løsningsorientert. I tillegg er han hyggelig og medmenneskelig.

Lege: Ola Hagen Skrevet

Nesten umulig å komme frem på telefon, 30 min ventetid er normalen. Lite løsningsorienterte på sentralbord, det meste problematiseres. Skylder gjerne på problemer med data, vansker med å komme inn.

Ved oppmøte virker det som om kontorpersonalet ikke ønsker å snakke med deg. Later som om du ikke eksisterer, mens de har gående lange private samtaler.
Må snakke høyt med betjeningen i et venterom hvor det sitter flere som lytter. Ikke bra.

Normal service er totalt fraværende, med stor konkurranse ville kundene ha forsvunnet til andre.

Selve legekonsultasjonen er det ingen ting å utsette på.