Tannhelsesenteret Lørenskog

Tannhelsesenteret Lørenskog holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannhelsesenteret Lørenskog

Dårlig kommunikasjon

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Forsøkte Aslam siden min primære tannlege er sykemeldt. Aslam utførte grei behandling, men var veldig dårlig i kommunikasjonen under selve behandlingen. Han gikk ut av rommet flere ganger for å ta telefoner på sin private telefon. Følte meg veldig utrygg i stolen når jeg ikke fikk noe informasjon verken før, underveis eller etter endt behandling. Kommer ikke tilbake til ham..

Terningkast 6

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Awais Aslam.. Var helt rå og så flink. Anbefales på det sterkeste hvis man har litt angst for tannlege❤️

Flink og nøye

Tannlege: Jabar Ali Shah Skrevet

Fikk akutt time i høst, da var den en krone som hadde falt ut, etter noen min så var det en liten fylling på plass. Måtte gå med den i 8 uker før kronene skulle festet. Etter en 1 time behandling gikk jeg ut fra tannlegen uten ubehag. Flink og nøye.

Flink, rolig og trygg tannlege.

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Flink til å følge med på pasienten. Om man ønsker/trenger mer bedøvelse, eller en kort pause.
En profesjonell tannlege. Han gjør god jobb med tennene. Jeg føler meg trygg i tannlegestolen hos han.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Awais Aslam Skrevet

Havnet hos Awais på en akutt time, svært fornøyd. Han brukte god tid, forklarte godt og var dyktig i sitt arbeid. Fortsetter fast hos han!