Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Fantastisk

Lege: Espen Storeheier Skrevet

en svært hyggelig og imøtekommende lege. Har fixer mine plager. Sendt meg videre til spesialister om det har vært nødvendig. Jeg er heldig som har Espen som fastlege.

Uengasjert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Hører ikke etter, vanskelig å prate med. Svangerskap virker ikke som hans sterkeste side. Grundig på den måte at han tar en del undersøkelser, men føler at disse tas pga et eller annet skjema, ikke på bakgrunn av hva pasienten sier og forklarer.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Eric hører på meg. Ser på meg når jeg prater og kommer med råd. Lett å prate med og kan smile til meg. Han veileder meg når jeg trenger det. Hvis han er usikker på ting hendviser han meg videre. Ringer jeg og vil prate med han om sykdommene mine ringer han meg opp når han får tid og tar seg tid. Jeg liker veldig godt det at han respekterer det at jeg ikke vil ha så mange medisiner og han forstår at jeg er lei de. Han tar meg på alvor og ser helheten!

Burde vært mye bedre

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Er sjelden presis, og virker totalt uinteressert. Har ved flere anledninger måtte "dra" informasjon ut av ham, da han nesten har virket motvillig til å forklare prøveresultater for meg.
Han burde ta mer initativ og generelt sett virke mer engasjert. Føler ikke at han tar noe av det jeg spør om på alvor, og har opplevd at jeg så godt som har kranglet meg til prøver.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Espen Storeheier Skrevet

Legen har tid til å høre på meg og tar meg seriøst. Han har god kunnskap om flere sider ved yrket, kirurgi, ortopedi mv og er flink til å vurdere hva som må gjøres videre med de plager jeg måte ha.