Rakkestad Legesenter

Rådshusveien 1 1891 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Rakkestad Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Espen Storeheier Skrevet

Legen tror att han vet aller best av alle,undersøkelser og epikriser fra andre behandlere både i første og andrelinjetjensten anerkjenner han svært sjelden.
Gir ofte feil informasjon om regelverk og gir ett inntrykk av og ville "skremme"
Pasienten unødig.
Dårlig på og følge opp henvisninger som legen selv har sendt,jeg som pasient har ofte følt meg dårligere etter legebesøket enn det jeg var før jeg dro til legen,i allefal psykisk.
Snakker ofte over pasienten sin og gir ett inntrykk av og ikke tro på det man sier.
Altså en lege som etter min mening ikke har satt seg inn i sine etiske regler og som mangler empati for sin pasient.

Helt topp!

Lege: Espen Storeheier Skrevet

Imøtekommende og tar deg på alvor! Lytter og kommer med gode råd til det meste. Utrolig fornøyd med han som lege.

Lite engasjert

Lege: Karl Sigurd Hovland Skrevet

Han virker lite engasjert i sitt fag, og i deg som pasient. Hører dårlig etter, og noterer ned etter eget forgodtbefinnende. Han gir inntrykk av å være mer lojal mot regelverket, enn til meg som hans pasient. Det er vanskelig å ha tillit til ham, noe som er vesentlig i et lege/pasientforhold.

En trygg og god lege

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Roslin er en rolig kar som har god tid for meg. Han er interessert og følger nøye opp det som måtte være av uregelmessigheter. Han er blid og hyggelig, jeg føler at jeg er i trygge hender.

Dyktig og effektiv

Lege: Eric Karl Johan Roslin Skrevet

Har vært her med datteren min flere ganger og jeg har bare vært fornøyd med han.