Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Britanniatorget Legesenter

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Hun lytter og forteller på en måte som gjør at du føler deg tatt på alvor. Hun forklarer så du forstår, og på en måte som gjør at du føler deg trygg.
Hun bryr seg virkelig om pasientene sine, og med en dæsj humor, hjelper hun til med alt hun kan ! :) Tusen takk! For GOD oppfølging, Solveig! :)

Behagelig og dyktig

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Hun tar seg god tid til deg, lytter og responderer på det du forteller. Tar deg på alvor og gjøre nødvendige undersøkelser. Viser interesse for deg som person og livet ditt. Ikke noe stress, går ut igjen av legekontoret med en god følelse.

Midt på treer

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Den første tiden jeg hadde Petra synes jeg hun var veldig nøye og flink, men etterhvert virket det som om hun ikke ville behandle meg mer men prøvde bare å finne ut merkelige ting jeg skulle gjøre selv. En annen ting er at når du sier noe vinkler hun saken over på seg selv og kommer med masse historier om seg selv.

Ellers synes jeg legekontoret og damene som svarer på telefonen er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Overfladisk og glad i enkle problemstillinger

Lege: Kari Handeland Skrevet

I utgangspunktet en hyggelig lege, men lite mottakelig for tilbakemeldinger og dårlig på å håndtere komplekse problemstillinger. Sannsynligvis best på småbarnsfamilier med friske barn og voksne.

Ikke velg denne legen

Lege: Petra Hannelore Elisabeth Brüning Skrevet

Hun gir dårlig informasjon, får ikke svar på det man spør om. Og følger deg ikke opp da man er dårlig.