Britanniatorget Legesenter

Storgata 27 1440 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Britanniatorget Legesenter

Behagelig lege, føler meg ivaretatt. 😁

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Føler meg ivaretatt i form av at hun ringer (selv på kvelden) for å informere om resultat av prøver.
Følger opp at jeg får riktige medisiner og sender søknader til spesialister hvis det er nødvendig.
Jeg er heldig som har Julie som fastlege. 👏😁

Lite empatisk og mekanisk

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Hun er god når kontaktårsak er noe konkret som f.eks. forhøyet blodtrykk eller lignende, men dreier det seg om psykiske utfordringer så er det akkurat som om rullegardinen går ned, og hun oppleves rett og slett lite empatisk, kald og mekanisk. Det er en merkelig opplevelse å bli møtt med åpenbar og utilslørt oppgitthet av fastlegen når man kommer pga psykisk uhelse, og man går derfra med mer skam og skyldfølelse enn når man kom.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Lege: Solveig Skaug Haraldsen Skrevet

Solveig er en utrolig flott fastlege! Meget kunnskapsrik og erfaren, men på samme tid ydmyk i forhold til at hun som fastlege umulig kan ha dybdekunnskap om alt. Jeg opplever alltid Solveig som empatisk og imøtekommende, og hun har hjulpet meg gjennom en krevende år etter en ulykke. Hun møter barna mine på samme åpne og tillitsvekkende måte, og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg føler Solveig strekker seg lenger enn det som forvebntes, og det har betydd mye for min familie i flere situasjoner. Det er og greit å få time. Så mine varmeste anbefalinger!

Skikkelig arrogant lege

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Lite empati. Ikke spesielt hyggelig å være hos henne. Jeg ble ganske satt ut og overrasket over hennes væremåte i situasjonen. Opplevde henne som arrogant og veldig overbærende for min bekymring.
Anbefales ikke!

Helt fantastisk.

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Hun ser deg, hun hører på deg, kommer med forslag og løsninger. Jeg er kronisk syk og har opplevd litt av hvert med leger. Det var helt fantastisk fra første stund.
Hun er nok ikke legen du skal prøve å få lurt en sykemelding fra, det ser hun.