Oris Dental Madla

Oris Dental Madla holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Oris Dental Madla

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Kristin Grytten Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har blitt behandlet flere ganger av Kristin. Jeg har alltid vært fornøyd med Kristin, hun forklarer meg veldig godt hva hun skal gjøre, er alltid nøyaktig og forsiktig. hun er flink til å kommunisere med sånne som meg :-) Jeg har vært gjennom mange tannleger og Kristin er definitivt den beste jeg har truffet.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Magne Skomedal Skrevet

Faglig meget god og hyggelig tannlege.
Opplever aldri unødige fordyrende arbeider
Meget effektiv
Det høye prisnivået trekker ned.

Endelig en tannlege for meg

Tannlege: Sverre Bartz-Johannessen Brun Skrevet

Jeg har slitt med grusom tannlegeskrekk siden jeg var liten og aldri turt å gå til en mannlig tannlege. Endelig har jeg funnet en som tar hensyn til meg som pasient og den eneste jeg noen gang har gått til som ikke ser ned på meg fordi jeg er redd. Assistenten er også veldig hyggelig og tar ting i mitt tempo.

Absolutt å anbefale :-)

Anbefaler ham videre!

Tannlege: Sverre Bartz-Johannessen Brun Skrevet

Dyktig, rask, og kjempe god på pasienter med tannlege skrekk! Min gammel mor har i mange år vært livredd tannlege. Men Sverre B-J Brun var hyggelig med henne og god til å forklare hva som skjer under behandlingen, skapte tillit hos pasienten. Han fullførte en komplisert behandling veldig nøye, forsiktig og ingen smerte! Gir et solid faglig inntrykk, arbeider hurtig og presist. I tillegg er assistenten hans meget hyggelig. Anbefaler ham gjerne videre.

Kjempefornøyd

Tannlege: Sverre Bartz-Johannessen Brun Skrevet

Endelig fant jeg rett tannlege. Dyktig, punktlig, nøyaktig, vennlig. Kunne ikke funnet bedre. Perfekt tannlege for min del.