Oris Dental Madla AS

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Oris Dental Madla AS holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oris Dental Madla AS

Du gjorde meg smertefri

Tannlege: Gro Christin Knudsen Skrevet

Takk, Gro

Det er en fornøyelse å kunne rette en takk til deg her. Du fikk til det tannlegene i min egen by ikke klarte. Forklaringen er ikke bare at du er spesialist, du virket også å ha stålkontroll på det du drev på med.

Fantastisk flink.

Tannlege: Ida Koll-Frafjord Skrevet

Jeg har slitt veldig med odontofobi. Ida var for meg en fantastisk tannlege. Jeg ble møtt med respekt og forståelse for den angsten jeg følte. Hun er tolmodig, og arbeider på dine premisser.
Hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg å overkomme frykten.
Man betaler litt ekstra, men det er absolutt verdt det.

Kontorer i seg selv er rent og flott. Jeg ble av og til tilbudt eget venteværelse, jeg er synnlig panisk ved hvert besøk og skulle ønske jeg fikk det tilbudet hver gang. Jeg turte ikke spørr selv. Kritikken er at noen ganger ble jeg litt oversett av personalet i disken. Som om de syntes de var ubehaglig å ha en hysterisk person i lokalet. Da skammer man seg. Ikke bra.

Arne Osvik i mitt hjerte

Tannlege: Arne Osvik Skrevet

Jeg måtte erstatte en tann og havnet hos Arne Osvik. Med min tannlegeskrekk var dette et mareritt for meg, helt til jeg traff Arne. Kjempeflink og kunnskapsrik, forståelsesfull og tålmodig For en tannlege! Tommel opp for Arne Osvik!